Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumNyheter från FunBeatNya FunBeat är här!
You need to log in to create posts and topics.

adrian: den informationen du eftersöker visas som en "popup" när man håller musen över fälten. Och när man fyllt i en viss siffra i tid, visas det då där vad den anger, t.ex 1 (1 min), 1:00:00 (1h 0 min) osv.

Jag vill ha en dela-knapp till Google Plus också.

(t+)

Och jag vill ha NYA färger NU !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Karin: Jag vet det, men jag vill att det ska stå där hela tiden, så ett snabbt ögonkast kan säga om jag fyllt i rätt. (Om det bara står "1000" eller om det står "1000 km" gör stor skillnad.)

Felen med att det blir en default träningseffekt på 3 när man importerar från Garmin (210 i mitt fall), samt att det registreras "0" sekunder när man reggar hela minuter skulle rättas till, men det är inte gjort ännu. Hur kan det komma sig?

Tips: Iställe

Hans: Vi jobbar hela tiden på att rätta till småfel, både gamla och nya. De felen du listar finns fortfarande på vår lista över saker att rätta till. Enkäten om nya analysmöjligheter ligger ju ute fortfarande, det betyder inte att vi har släppt allt annat

Klart irriterande att då man ska skriva meddelanden till vänner, försvinner texten (och textrutan) ut i fåning reklam. Jag måste alltså skriva texten i vanligt ordbehandlingsprogram och sedan klistra in det - om jag nu vill veta vad jag skrivit....

Lasse: Det låter inte så bra. Vilken webbläsare och version använder du?

Något jag tänkt på ett tag som vore en bra förbättring i Mina olästa diskussioner, vore att det fanns en "markera förkryssade diskussioner som lästa" ovan för varje del tex Löpning.

Som det är nu när jag varit borta ett tag så måste jag klicka rutan sida

Småsak men bra om vilken sida i en diskussion man är på kan tydliggöras, den diskreta lilla understryckningen av nummersidan syns ej.

Ex mörkblå bakgrund med vita siffror