Quote from Funbeat user on 22 September 2011, 23:03Är det så i nya FunBeat att när man importerar så kan man inte välja att slippa spara själva rundan? Eller har jag missat vart man väljer att inte spara? I så fall får jag en hel del onödiga rundor (intervall, backpass, etc) som blir lite väl oöversiktlig
Är det så i nya FunBeat att när man importerar så kan man inte välja att slippa spara själva rundan? Eller har jag missat vart man väljer att inte spara? I så fall får jag en hel del onödiga rundor (intervall, backpass, etc) som blir lite väl oöversiktlig
Quote from Funbeat user on 23 September 2011, 00:17Man kan slippa läsa in rundan genom att klicka på "Öppna fler fält" och klicka i "Karta/runda" innan man sparar, alltså tvärt emot vad man skulle tro. Antagligen en bugg.
Snittfarten syns om man håller muspekaren över inmatningsfältet för sträcka.
Man kan slippa läsa in rundan genom att klicka på "Öppna fler fält" och klicka i "Karta/runda" innan man sparar, alltså tvärt emot vad man skulle tro. Antagligen en bugg.
Snittfarten syns om man håller muspekaren över inmatningsfältet för sträcka.
Quote from Funbeat user on 23 September 2011, 08:48Jesper: Låter konstigt att det fortfarande skulle vara ett problem. Jag PMar dig separat så att vi kan reda ut detta.
Jesper: Låter konstigt att det fortfarande skulle vara ett problem. Jag PMar dig separat så att vi kan reda ut detta.
Quote from Funbeat user on 23 September 2011, 15:32Ett önskemål:
När man går in och tittar på en träning, är det möjligt att få kartan längst ner?
Stör mig hela tiden när jag använder rullmusen för att scrolla ner och den "fastnar" alltid i kartbilden och zoomar runt i världen.
Annars önskar jag att ja
Ett önskemål:
När man går in och tittar på en träning, är det möjligt att få kartan längst ner?
Stör mig hela tiden när jag använder rullmusen för att scrolla ner och den "fastnar" alltid i kartbilden och zoomar runt i världen.
Annars önskar jag att ja
Quote from Funbeat user on 23 September 2011, 15:56Thomas: Jaaa!!! Åh, ja tack!!! Inte bara jag som retar mig på att det blir så där! (t+)
Thomas: Jaaa!!! Åh, ja tack!!! Inte bara jag som retar mig på att det blir så där! (t+)
Quote from Funbeat user on 23 September 2011, 18:07+1 för Thomas förslag
+1 för Thomas förslag
Quote from Funbeat user on 23 September 2011, 21:23Ja, mycket bra förslag!
Ja, mycket bra förslag!
Quote from Funbeat user on 24 September 2011, 07:45Håller med Thomas. Mycket irriterande! Att flytta ner kartan skulle göra det mycket bättre. Ett alternativ är att den blir en länk som man får klicka på om man vill expandera och titta på kartan.
Håller med Thomas. Mycket irriterande! Att flytta ner kartan skulle göra det mycket bättre. Ett alternativ är att den blir en länk som man får klicka på om man vill expandera och titta på kartan.
Quote from Funbeat user on 24 September 2011, 07:58Bra förslag!
Bra förslag!
Quote from Funbeat user on 24 September 2011, 20:23Kanske redan varit uppe på den här lååånga tråden. Men iaf, i kalendern om man vill fylla i datumen som ska visas så kommer en kalender och lägger sig i vägen så man inte kan fylla i. Eller man får gissa sas.
Kanske redan varit uppe på den här lååånga tråden. Men iaf, i kalendern om man vill fylla i datumen som ska visas så kommer en kalender och lägger sig i vägen så man inte kan fylla i. Eller man får gissa sas.