Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumNyheter från FunBeatNya FunBeat är här!
You need to log in to create posts and topics.

Eller att den visar kalendern som den ser ut idag, fast att det också läggs till en toggelknapp/liknande som expanderar alla träningar och visar all text om man klickar på den en gång, klickar man igen återgår kalendern till ursprungsutseendet...

Gillar Linus förslag ovan 🙂

Ja Linus förslag var jättebra 🙂

Jag vill också kunna läsa hela min text varje dag, som förut. Vi träningskompisar läser ju varandras sidor, men nu tar det slut... om man skriver för långt.
Snabba på med att få tillbaka färg och en intressant layout. Jag vill inte skriva här längre, tris

Olle skriver på sin låsta tråd:

"Följande buggar har lagats: På sidan "Mina rundor" gick det inte att få upp rundorna som låg under en samlingsmarkering (en stor jordglob) genom att klicka på den. Räknaren för antalet rundor i listan visade också felakti

Sluta träna så förbannat mycket! 140 rundor?? Det räcker ju för ett helt liv! 😀

Då har jag ändå inte lagt in alla.

Varför lägger du in dom?

Mina pass laggs fortfarande in pa gardagen om jag inte andrar manuellt, borjar bli lite smajobbigt att andra datumet varje gang. Sitter i London om det spelar nagon roll.

Om följande funderingar har diskuterats tidigare så ber jag om ursäkt att jag har missat dem (men tar tacksamt emot länkar till inlägg/diskussioner). 🙂

1: Jag skulle önska att, när man i en träningspassregistrering väljer "visa" eller "visa hela passet