Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumNyheter från FunBeatNya FunBeat är här!
You need to log in to create posts and topics.

Någon som vet hur man bjuder in träningskompisar till träningspass nuförtiden?

I Min analys > Visa diagram verkar enbart fungera för 365 dagar. När jag väljer något av de andra tiderna fungerar visar 365 dagar ändå. När man väljer "välj datum" startar det i april 1970 och det går inte att på enkelt sätt välja år och månad (men det v

Jag kör idag ett speciellt bänkpressprogram. Jag kör 5-6 set bänkpress i det programmet. Sista setet syns inte då det hamnar bakom reklamen i högerpanelen. DET är irriterande om något 🙂

Snälla fixa så att man åter kan läsa hela kommentarerna i kalendern direkt!!! Som det är nu är det piss (då jag har kompisar/elever som ofta skriver lite längre kommentarer)!!! Alt. fixa en knapp "visa hela kalendern". Pliiiiis!!!!

Chansen att Olle ser om du startar en egen tråd ökar nog, den här är rätt full av... prat.

1 - Såg ovan att fler upplevt problem med att analysen enbart visar 365 dagar och tex. inte 90 dagar bakåt.

2 - Såg även att fler upptäckt det egendomliga i att alla rundor ska sparas. DET är inte bra.

För övrigt är förnyelsen bra och det kommer säkert

Oj, hade inte varit inne på några veckor och jag känner knappt igen sajten 🙂 Ser luftigt och modernt ut, på det hela taget positiv inställd

Eftersom vi alla i grunden är lite motsträviga mot förändringar så ska jag allting en chans först, men första in

Hmmm, nya FunBeat... men hur får jag det nya systemet att lägga ut min träning på Facebook såsom förra systemet gjorde. (Jag provat att koppla om funbeat mot facebook geneom att ta bort och slå på kopplingen (om jag minns rätt)) men jag får det inte att f

När du redigerar träningspasset står det "dela på Facebook" eller "delar på Facebook".
Står det "delar" kommer det med, står det "dela" får du klicka på "dela" för att det ska komma med.

Jag saknar enheter i formuläret för att registrera träning. Detta är rätt intetsägande:

BILD:https://img.skitch.com/20111003-gdtrkq5d9axcsdtumfr8x3rhn4.png

Jag brukar aldrig fylla i fel, men nu har jag två gånger angivit meter istället för km, mycket be