Quote from Funbeat user on 16 October 2011, 20:44När jag skriver kommenter på någons träningspass (på min iphone) så "fastnar" ej kommentaren (finns ingen sparaknapp..). Börjar tröttna på att det inte funkar nu...
När jag skriver kommenter på någons träningspass (på min iphone) så "fastnar" ej kommentaren (finns ingen sparaknapp..). Börjar tröttna på att det inte funkar nu...
Quote from Elias Engqvist on 16 October 2011, 21:06Jodå, jag kommenterade just din sjukdom m min iPhone!
Det finns ju en blå knapp under rutan som heter "Skicka kommentar"
Jodå, jag kommenterade just din sjukdom m min iPhone!
Det finns ju en blå knapp under rutan som heter "Skicka kommentar"
Quote from Funbeat user on 17 October 2011, 07:23Jag tror han menar träningspassen på startsidan. Där kan man inte kommentera med mobilen eftersom det inte finns någon skicka-knapp. Man måste klicka på träningspasset först, sen kan man kommentera det.
Jag tror han menar träningspassen på startsidan. Där kan man inte kommentera med mobilen eftersom det inte finns någon skicka-knapp. Man måste klicka på träningspasset först, sen kan man kommentera det.
Quote from Funbeat user on 17 October 2011, 09:15Jag kör Opera Mini på Android. Visste inte att Iphonen hade inbyggda post-knappar. Smidigt!
Jag kör Opera Mini på Android. Visste inte att Iphonen hade inbyggda post-knappar. Smidigt!
Quote from Elias Engqvist on 17 October 2011, 11:28Jag kör ios5 och safari
Jag kör ios5 och safari
Quote from Funbeat user on 17 October 2011, 13:03För iPhone gäller följande för att skriva kommentarer till träningspass på förstasidan: Att klicka på OK motsvarar ett tryck på Enter-knappen på ett vanligt tangentbord och skickar alltså kommentaren. Att klicka på Klar avslutar bara textinmatningen.
För iPhone gäller följande för att skriva kommentarer till träningspass på förstasidan: Att klicka på OK motsvarar ett tryck på Enter-knappen på ett vanligt tangentbord och skickar alltså kommentaren. Att klicka på Klar avslutar bara textinmatningen.
Quote from Funbeat user on 17 October 2011, 15:38ANALYSERA UTIFRÅN UTRUSTNING
Tänk vad bra om man kunde sortera kalendern/analysen även utifrån utrustning och inte enbart efter typ av träningsform. Vore bra att se hur man tränat med en viss utrustning.
Kan det vara något att satsa på?
ANALYSERA UTIFRÅN UTRUSTNING
Tänk vad bra om man kunde sortera kalendern/analysen även utifrån utrustning och inte enbart efter typ av träningsform. Vore bra att se hur man tränat med en viss utrustning.
Kan det vara något att satsa på?
Quote from Funbeat user on 19 October 2011, 14:04Min "stationära" dator hemma är bra gammal nu - så jag har nog någon antik web-läsare Olle. Jag ska ändå byta ut denna dator snart...
En liten oviktig fråga - men vad betyder det blå lilla "ollonet" i staplarna på sina vänners "topplista"? Är det de 2 se
Min "stationära" dator hemma är bra gammal nu - så jag har nog någon antik web-läsare Olle. Jag ska ändå byta ut denna dator snart...
En liten oviktig fråga - men vad betyder det blå lilla "ollonet" i staplarna på sina vänners "topplista"? Är det de 2 se
Quote from Funbeat user on 19 October 2011, 14:26Öppnar man inställningarna för Toppliste-boxen hittar man följande
"Topplistan summerar din och dina kompisars träning för de senaste dagarna. (Den ljusgröna lilla biten på staplarna är träning utförd idag eller igår.) Du kan välja hur många dagar tillba
Öppnar man inställningarna för Toppliste-boxen hittar man följande
"Topplistan summerar din och dina kompisars träning för de senaste dagarna. (Den ljusgröna lilla biten på staplarna är träning utförd idag eller igår.) Du kan välja hur många dagar tillba
Quote from Funbeat user on 19 October 2011, 14:37Det blåa "ollonet"?... Vad associerar du staplarna till?... Nä, jag vill inte veta egentligen. (#)
(sorry för OT)
Det blåa "ollonet"?... Vad associerar du staplarna till?... Nä, jag vill inte veta egentligen. (#)
(sorry för OT)