Quote from Rasmus Olsson on 19 September 2011, 13:23Igår förväxlade jag fart och sträcka då jag inte såg vilket fält som var vilket. Det står nåt ljusljusgrått i fälten... men det syns ju inte. För dålig kontrast. Och musöver funkar ju sådär på pekskärmar.
Designen är ren och snygg, det är den. Men fullst
Igår förväxlade jag fart och sträcka då jag inte såg vilket fält som var vilket. Det står nåt ljusljusgrått i fälten... men det syns ju inte. För dålig kontrast. Och musöver funkar ju sådär på pekskärmar.
Designen är ren och snygg, det är den. Men fullst
Quote from Funbeat user on 19 September 2011, 13:40Har lagt märke till när man tittar på en runda så är kilometermarkeringarna på kartan utsatta, men ingen blå linje. Så fort man zoomar eller flyttar kartan kommer den dock...
W7, IE9
Har lagt märke till när man tittar på en runda så är kilometermarkeringarna på kartan utsatta, men ingen blå linje. Så fort man zoomar eller flyttar kartan kommer den dock...
W7, IE9
Quote from Funbeat user on 19 September 2011, 16:09Ok Olle jag förstår, det är bara det att jag tycker inte att informationen stör, det är ju information jag vill se!
Men går det inte att få in så får jag gå in och titta på passet efteråt.Mvh
Peter
Ok Olle jag förstår, det är bara det att jag tycker inte att informationen stör, det är ju information jag vill se!
Men går det inte att få in så får jag gå in och titta på passet efteråt.
Mvh
Peter
Quote from Funbeat user on 19 September 2011, 16:15"Informationen har vi lagt i bubblorna för att få ett renare gränsnsitt. Tanken var att informationen inte skulle störa i gränssnittet"
Olle: Jag får tyvärr en känsla av att gränssnittets utseende har fått en för hög prioritet i utvecklandet.
"Informationen har vi lagt i bubblorna för att få ett renare gränsnsitt. Tanken var att informationen inte skulle störa i gränssnittet"
Olle: Jag får tyvärr en känsla av att gränssnittets utseende har fått en för hög prioritet i utvecklandet.
Quote from Funbeat user on 19 September 2011, 16:18Det nya gränssnittet funkar ju fint om det också görs en pekskärms-/mobilversion...
Det nya gränssnittet funkar ju fint om det också görs en pekskärms-/mobilversion...
Quote from Funbeat user on 19 September 2011, 18:41Jag skulle föredra att ha olästa inlägg överst och inte sist som nu. Tror att det är mer naturligt. Går inte detta att ändra? Annars en fin sida!
Jag skulle föredra att ha olästa inlägg överst och inte sist som nu. Tror att det är mer naturligt. Går inte detta att ändra? Annars en fin sida!
Quote from Funbeat user on 19 September 2011, 19:03Det beror väl på vad man är van vid? Jag läser gärna uppifrån och ner, det blir så hoppigt annars. Men så är jag en bakåtsträvare som helst läser på papper.
Det beror väl på vad man är van vid? Jag läser gärna uppifrån och ner, det blir så hoppigt annars. Men så är jag en bakåtsträvare som helst läser på papper.
Quote from Lena O on 19 September 2011, 19:30Och man kan trycka på Hoppa till första olästa inlägg
Och man kan trycka på Hoppa till första olästa inlägg
Quote from Magnus Gelang on 19 September 2011, 20:15Nej byt inte ordningen på olästa och lästa,,,,det är ju astrist att läsa ett långt inlägg och sen behöva scrolla upp för att läsa nästa svar.
Nej byt inte ordningen på olästa och lästa,,,,det är ju astrist att läsa ett långt inlägg och sen behöva scrolla upp för att läsa nästa svar.
Quote from Anders Wallerstedt on 20 September 2011, 15:50Jag röstar en gång till på "skinns", så man själv kan välja färgsättning, med olika mallar. Lämpligen välj det i mina inställningar.
Sidan är snygg och så, men den är väl ljus i bakgrunden.
Jag röstar en gång till på "skinns", så man själv kan välja färgsättning, med olika mallar. Lämpligen välj det i mina inställningar.
Sidan är snygg och så, men den är väl ljus i bakgrunden.