Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumNyheter från FunBeatNya FunBeat är här!
You need to log in to create posts and topics.

Igår förväxlade jag fart och sträcka då jag inte såg vilket fält som var vilket. Det står nåt ljusljusgrått i fälten... men det syns ju inte. För dålig kontrast. Och musöver funkar ju sådär på pekskärmar.

Designen är ren och snygg, det är den. Men fullst

Har lagt märke till när man tittar på en runda så är kilometermarkeringarna på kartan utsatta, men ingen blå linje. Så fort man zoomar eller flyttar kartan kommer den dock...

W7, IE9

Ok Olle jag förstår, det är bara det att jag tycker inte att informationen stör, det är ju information jag vill se!
Men går det inte att få in så får jag gå in och titta på passet efteråt.

Mvh
Peter

"Informationen har vi lagt i bubblorna för att få ett renare gränsnsitt. Tanken var att informationen inte skulle störa i gränssnittet"

Olle: Jag får tyvärr en känsla av att gränssnittets utseende har fått en för hög prioritet i utvecklandet.

Det nya gränssnittet funkar ju fint om det också görs en pekskärms-/mobilversion...

Jag skulle föredra att ha olästa inlägg överst och inte sist som nu. Tror att det är mer naturligt. Går inte detta att ändra? Annars en fin sida!

Det beror väl på vad man är van vid? Jag läser gärna uppifrån och ner, det blir så hoppigt annars. Men så är jag en bakåtsträvare som helst läser på papper.

Och man kan trycka på Hoppa till första olästa inlägg

Nej byt inte ordningen på olästa och lästa,,,,det är ju astrist att läsa ett långt inlägg och sen behöva scrolla upp för att läsa nästa svar.

Jag röstar en gång till på "skinns", så man själv kan välja färgsättning, med olika mallar. Lämpligen välj det i mina inställningar.
Sidan är snygg och så, men den är väl ljus i bakgrunden.