Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumNyheter från FunBeatNya FunBeat är här!
You need to log in to create posts and topics.

Annica, har du valt Importera och sedan laddat upp en fil (tcx)? Det är när man har laddat upp en fil som tempo inte visas för mig, de andra sätten har jag inte provat.
Har också sett att om man ändrar någon siffra i något av fälten så kommer tempot fram.

Testade en tcx-import också, jag får fram snittempo och snittfart. Ser likadant ut som när jag importerar direkt från klockan, och jag ändrar inget i fälten.

Bug?

hmm jag har en Garmin 310xt, och jag får inte fram snitten

Synnerligen besynnerligt... I övrigt sitter jag på win7 64-bit, IE9 och förmodligen senaste versionen av vad det nu är för insticksprogram Garmin använder (det där uppdaterar sig själv så just den biten har jag noll koll på).

Daniel L > snyggt.

Kanske Olle och gänget kikar på layout, radavstånd, färger osv. men det tar kanske en stund att få fram något ännu mer välgenomtänkt.

Jag håller med några av tidigare inlägg att man till viss del inte blir peppad av nya layouten, vi

Snutten, javisst! Träning utan pulsbältet på räknas liksom inte 🙂

Malin: Inte helt lätt att lösa det så att man får plats med många fler sets på bredden. Det är nog bäst att låta det vara så här, i alla fall ett tag, så får vi tid att smälta allt det nya. Kanske vänjer man sig ganska snabbt vid att nya setten hamnar på

"Eftersom man på iPhone-appen inte kan bestämma (ännu) för varje enkilt pass om det ska postas till Facebook, så används förhandssintällningen som du har under Mina inställningar -> Andra sajter. Bara att kryssa ur inställningen helt enkelt. På sikt komme

Hej Olle!
Men varför lägga info i de där bubblorna överhuvudtaget? Skulle det inte gå att få plats med de någon annanstans? Som tidigare påpekats blir det ju svårt att se från telefoner och plattor också.

Jenny: Jag håller helt med dig, det är inte tydligt nog. Vi ska fixa det.

Peter: Informationen har vi lagt i bubblorna för att få ett renare gränsnsitt. Tanken var att informationen inte skulle störa i gränssnittet och genom att bara synas när man matar