Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumNyheter från FunBeatNya FunBeat är här!
You need to log in to create posts and topics.

Tempo och fart (min/km och km/h) vsas om du håller muspekaren över den andra rutan, den med tiden det tog att springa.

det är ju den jag håller muspekaren över.... den sista rutan innehåller distansen. det är bara att testa att göra som jag beskrivit så ser du

Jag tolkade 21.38 som tid jag men iaf är det där, den längst till höger, som har en annan konfiguration än den du visar i bilden.

Nej, i den bubblan står det "Antal km. (Lämna blankt om du vill)". Det lättaste är om du gör enl min beskrivning, då ser du direkt att det saknas.

Det ändras när man börjat fylla i.

Inte världens mest intuitiva, jag vet, men när man fyllt i alla fälten och håller muspekaren över visas min/km och km/h i det allra mest högra fältets popupruta.

BILD:http://i243.photobucket.com/albums/ff148/LadyG_photo/funbeat1.png

Se?

Och hålla muspekaren över går ju så bra med pekplattor.

Tyvärr finns det en bristanade logik som gör att både Annica & Peter har rätt.

När jag laddat upp ett pass från Garmin blir det som Peter säger - bara text och inga snittider eller fart när man för musen till den högra rutan

När jag lägger in ett pass m

Helt OT - Sorry

Hur gör nu när ni klistrar in en skärmdump i inlägget?

Harald, jag tryckter på Pr Sc och klistrar in resultatet i Paint, beskär bilden till det jag vill visa (ev ritar jag pilar och donar också om det behövs) och tankar upp på Photobucket, som tillåter direektlänkning.

Sen länkar jag bara som vanligt med tag