Quote from Funbeat user on 16 September 2011, 23:11Säg det till en 100 meters löpare 😉
Säg det till en 100 meters löpare 😉
Quote from Catharina Brattlin on 16 September 2011, 23:21Christer, jag vill minnas att Du var väldigt neggo till träningskategorin "Bär-och svampplockning" för några år sen? 😉
Jag har också haft svampletarrundor i höst. Jag skulle behöva skygglappar för att inte glo in i backen efter gula saker! Tyvärr har ja
Christer, jag vill minnas att Du var väldigt neggo till träningskategorin "Bär-och svampplockning" för några år sen? 😉
Jag har också haft svampletarrundor i höst. Jag skulle behöva skygglappar för att inte glo in i backen efter gula saker! Tyvärr har ja
Quote from Elias Engqvist on 17 September 2011, 07:52Det stämmer Sylvia, jag är negativ till alla ALLA typer av subkategorier. Det där med kantareller var ett skämt. Men på fredagarna efter jobbet brukar jag och frun sticka ut och springa - med en påse i bakfickan som oftast kommer till användning.
Se http:
Det stämmer Sylvia, jag är negativ till alla ALLA typer av subkategorier. Det där med kantareller var ett skämt. Men på fredagarna efter jobbet brukar jag och frun sticka ut och springa - med en påse i bakfickan som oftast kommer till användning.
Se http:
Quote from Funbeat user on 17 September 2011, 08:0210 av 10 poäng till nya designen! http://pernillabredolt.blogpsot.com
10 av 10 poäng till nya designen! http://pernillabredolt.blogpsot.com
Quote from Funbeat user on 17 September 2011, 09:30När jag scrollar ner så "hoppar" jag en bit upp igen, det händer bara när man ska skriva en kommentar. det funkar dock bra på 3-4 försöket 🙂 Har Opera som läsare.
Alldeles för vitt, är sjukvården inblandad ?
Dom olästa inläggen är markerade, dock får ja
När jag scrollar ner så "hoppar" jag en bit upp igen, det händer bara när man ska skriva en kommentar. det funkar dock bra på 3-4 försöket 🙂 Har Opera som läsare.
Alldeles för vitt, är sjukvården inblandad ?
Dom olästa inläggen är markerade, dock får ja
Quote from Funbeat user on 17 September 2011, 09:35Väldigt snygg och mycket mer funktionellt. Jag är jättenöjd. Bra jobbat!
Ett förslag: När man väljer intensitet skulle logiken kunna vara att färgerna blir mer intensiva ju intensivare pass. I stället för som nu, i början skira färger, sen starkare, och
Väldigt snygg och mycket mer funktionellt. Jag är jättenöjd. Bra jobbat!
Ett förslag: När man väljer intensitet skulle logiken kunna vara att färgerna blir mer intensiva ju intensivare pass. I stället för som nu, i början skira färger, sen starkare, och
Quote from Funbeat user on 17 September 2011, 09:45Det gnälls en del över "Grupper"...kan ni inte bara klicka "Mina grupper" i kolumnen till vänster? Jag hamnar rakt in och ser Mina grupper den vägen.
Jag måste ha världens bästa dator och världens bästa IPhone också, för jag kan läsa allt utan problem.
Det gnälls en del över "Grupper"...kan ni inte bara klicka "Mina grupper" i kolumnen till vänster? Jag hamnar rakt in och ser Mina grupper den vägen.
Jag måste ha världens bästa dator och världens bästa IPhone också, för jag kan läsa allt utan problem.
Quote from Funbeat user on 17 September 2011, 10:07Provade Funbeat-appen igår och det fungerade bra - bortsett från att Funbeat postade till Facebook utan att jag bett om det, ajabaja!!! :@ Jag hade kopplat för att se gemensamma kompisar, inte något annat.
Sedan är jag lite som små barn: jag behöver att
Provade Funbeat-appen igår och det fungerade bra - bortsett från att Funbeat postade till Facebook utan att jag bett om det, ajabaja!!! :@ Jag hade kopplat för att se gemensamma kompisar, inte något annat.
Sedan är jag lite som små barn: jag behöver att
Quote from Funbeat user on 17 September 2011, 12:28@Jenny: När du kopplar till ditt Facebook-konto blir standardinställningen i FunBeat att dela alla träningar. Gå in på "Mina inställningar" och kryssa ur detta så att standard blir "dela ej". Då kan du manuellt kryssa i om du vill dela ett pass då och då.
@Jenny: När du kopplar till ditt Facebook-konto blir standardinställningen i FunBeat att dela alla träningar. Gå in på "Mina inställningar" och kryssa ur detta så att standard blir "dela ej". Då kan du manuellt kryssa i om du vill dela ett pass då och då.
Quote from Funbeat user on 17 September 2011, 12:33Jo, jag märkte det, men jag tyckte inte att det var "logiskt". Om jag kopplar mitt FB-konto mot funbeat för att kolla kompisar betyder det inte per automatik att jag vill posta all min träning på Facebook. Det fanns ingen information om varken vad kopplin
Jo, jag märkte det, men jag tyckte inte att det var "logiskt". Om jag kopplar mitt FB-konto mot funbeat för att kolla kompisar betyder det inte per automatik att jag vill posta all min träning på Facebook. Det fanns ingen information om varken vad kopplin