Quote from Funbeat user on 16 September 2011, 18:15När man lägger in varvtider på ett pass så uppdateras inte totaltiden längre... Ny bugg?
När man lägger in varvtider på ett pass så uppdateras inte totaltiden längre... Ny bugg?
Quote from Funbeat user on 16 September 2011, 18:16När man ändrar något värde i diagrammen så måste man numer trycka på knappen uppe till höger för att det ska appliceras. Det behövdes väl inte förut?
När man ändrar något värde i diagrammen så måste man numer trycka på knappen uppe till höger för att det ska appliceras. Det behövdes väl inte förut?
Quote from Funbeat user on 16 September 2011, 18:31Jag är inte nöjd med nya fun beat! Fattar inte varför man lägger ut en ny verison skarpt innan man har testat av alla funktioner ????
(t-)
Det har blivit svårare att redigera egna rundor, alla har inte GPS-klockor inte jag iallafall...
Vart har snittfa
Jag är inte nöjd med nya fun beat! Fattar inte varför man lägger ut en ny verison skarpt innan man har testat av alla funktioner ????
(t-)
Det har blivit svårare att redigera egna rundor, alla har inte GPS-klockor inte jag iallafall...
Vart har snittfa
Quote from Funbeat user on 16 September 2011, 18:37Snuttefilt är ni helt ??? borta eller ???
jag använder Fun beat som en träningsdagbok så jag har koll på all träning för uppföljning och planering av framtida pass m m, visst kan jag träna utan att skriva upp det men har man en träningsdagbok så vill man
Snuttefilt är ni helt ??? borta eller ???
jag använder Fun beat som en träningsdagbok så jag har koll på all träning för uppföljning och planering av framtida pass m m, visst kan jag träna utan att skriva upp det men har man en träningsdagbok så vill man
Quote from Funbeat user on 16 September 2011, 19:12Per, nu får du inte bli för upprörd. Snuttefilt ÄR INTE Funbeat! Inte i min värld i alla fall 😉
Per, nu får du inte bli för upprörd. Snuttefilt ÄR INTE Funbeat! Inte i min värld i alla fall 😉
Quote from Elias Engqvist on 16 September 2011, 21:53funbeat använder jag för att regga min snutteflit!
funbeat använder jag för att regga min snutteflit!
Quote from Funbeat user on 16 September 2011, 22:00Dags för en ny träningsform i listan kanske? Löpning - Snuttefilt.
Dags för en ny träningsform i listan kanske? Löpning - Snuttefilt.
Quote from Elias Engqvist on 16 September 2011, 22:03Jag vill ha den nya träningsformen "Kantarelljogg" !!!
Jag vill ha den nya träningsformen "Kantarelljogg" !!!
Quote from Funbeat user on 16 September 2011, 22:08Jag hittar stolta fjällskivlingar på mina joggingturer, har upptäckt att det går att springa med en i ena handen men inte med tre stycken. Hur reggar jag?
Jag hittar stolta fjällskivlingar på mina joggingturer, har upptäckt att det går att springa med en i ena handen men inte med tre stycken. Hur reggar jag?
Quote from Funbeat user on 16 September 2011, 23:09(t-) Varför blir passen definerade ända ner i sekunder? Känns totalt onödigt. Jag skulle gärna slippa det i min träningskalender.
(t-) Varför blir passen definerade ända ner i sekunder? Känns totalt onödigt. Jag skulle gärna slippa det i min träningskalender.