Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumNyheter från FunBeatNya FunBeat är här!
You need to log in to create posts and topics.

I denna tråd så jag den brandgula kanten. Men upptäckt att den ej är med i alla.

Den var inte med för mig nu heller, så det verkar inte kopplat till enskilda trådar utan... ?

Enda sättet att tillfredställa alla motstridiga önskemål var att göra det slumpvis varierande 😉

Mer seriöst:
För närvarande har detta en aning lägre prio, men det kommer att styras upp snart.

Tack för att ni är så engagerade! Det tar vi som bevis på a

Ok, check! Tack! 🙂

Jag vet att jag är omodern som har en s.k gammaldags mobiltelefon, Sony Ericsson J10i2, men det går inte att logga in på den nya sidan. Den gamla fungerade utmärkt men nu när man klickar till "logga in" får man bara upp ett stort blått fält som täcker öve

Reklamen skymmer forumpostningarna: Detta är ju själklart inte avsiktligt. Olika webbläsare hanterar långa rader olika och det är därför det ser ut så. Det gäller alltså bara vissa browsers och bara vissa diskussioner. Men jag ska förstås försöka lösa pro

Kan man inte redigera en runda som är inspelad med iPhone?? letat efter info men hittar inte. Visst kunde man tidigare?

Nu är buggen för beräkningen av övriga träningsformer rättad.

Martin: Sök upp rundan, antingen via det importerade träningspasset eller via Mina rundor i vänstermenyn. Klicka sedan på den gröna ikonen i kartan, då får du upp samma pratbubbla som tidigare

Överlag tycker jag att den nya designen är jättefin, riktigt bra jobbat! Är också imponerad av hur snabbt Olle & co jobbar och fixar till buggar!

Måste dock sälla mig till skaran som önskade att något görs åt registreringen av styrketräning. Tabbandet fu

@ Camilla - Jo, klart man kan markera trådar som ointressanta, men då får man ju göra det med alla trådar i gruppen, och så poppar det upp nya. Nu låter det ju som ett jätteproblem, men det är det inte.

@ Olle: Jag vill kunna gå ur gruppen Nyheter från