Quote from Funbeat user on 16 September 2011, 15:32Åsa, det känns just nu som det är lika många nya trådar som det varit hittills i år 😉 Det är många som har förslag, åsikter, frågor, funderingar, undringar mm med anledning av den nya sidan. Jag tror strömmen kommer att minska till i nästa vecka när alla
Åsa, det känns just nu som det är lika många nya trådar som det varit hittills i år 😉 Det är många som har förslag, åsikter, frågor, funderingar, undringar mm med anledning av den nya sidan. Jag tror strömmen kommer att minska till i nästa vecka när alla
Quote from Funbeat user on 16 September 2011, 15:34Känns nästan som om det är MER prat om nya funbeat än om träning. 😉
Känns nästan som om det är MER prat om nya funbeat än om träning. 😉
Quote from Funbeat user on 16 September 2011, 15:37Just det Johan och alla som har sina träningsliv i "snutten" kan inte träna utan den eller innan reggning. Minimalist? Javisst 😉
Just det Johan och alla som har sina träningsliv i "snutten" kan inte träna utan den eller innan reggning. Minimalist? Javisst 😉
Quote from Rasmus Olsson on 16 September 2011, 15:38Vi tränar på fingersättningen för tangentbordet.
Vi tränar på fingersättningen för tangentbordet.
Quote from Funbeat user on 16 September 2011, 15:41Snutten?
??
Snutten?
??
Quote from Funbeat user on 16 September 2011, 15:43Som barns snuttefilt, snutteleksak. Det man inte kan vara utan och nu verkar många inte klara sin träning utan någon form av teknisk/ elektronisk övervakning.
Som barns snuttefilt, snutteleksak. Det man inte kan vara utan och nu verkar många inte klara sin träning utan någon form av teknisk/ elektronisk övervakning.
Quote from Funbeat user on 16 September 2011, 15:48Så funbeat är snuttefilten alltså? 😛
Så funbeat är snuttefilten alltså? 😛
Quote from Funbeat user on 16 September 2011, 15:51Nej Johan 😉
Vet du att det finns människor som inte kan träna utan att ha något som registrera varje steg de tar, var de springer, hur de springer, om det är upp och ner de springer, hur intensivt de tränat och hur många kalorier de förbrukat.
PS Det g
Nej Johan 😉
Vet du att det finns människor som inte kan träna utan att ha något som registrera varje steg de tar, var de springer, hur de springer, om det är upp och ner de springer, hur intensivt de tränat och hur många kalorier de förbrukat.
PS Det g
Quote from Rasmus Olsson on 16 September 2011, 16:00Snuttefilten
Snuttefilten
Quote from Funbeat user on 16 September 2011, 17:12"Min träningsutrustning" skulle jag vilja kunna lägga till i högerdelen på "Hem". Idag verkar det som man enbart kan lägga till den på "Min Profilsida". Det kan vara bra att ha allt "viktigt" samlat på sin "Hem".
När man reggar pass skulle det vara fint
"Min träningsutrustning" skulle jag vilja kunna lägga till i högerdelen på "Hem". Idag verkar det som man enbart kan lägga till den på "Min Profilsida". Det kan vara bra att ha allt "viktigt" samlat på sin "Hem".
När man reggar pass skulle det vara fint