Quote from Funbeat user on 15 September 2011, 23:24Just från telefonen vill jag gärna kunna komma till hela listan faktiskt så hellre en ny pil än shift-klick.
Just från telefonen vill jag gärna kunna komma till hela listan faktiskt så hellre en ny pil än shift-klick.
Quote from Funbeat user on 15 September 2011, 23:30Ifall man nu känner att man fått nog med uppdatering om alla nyheter, hur går man ur den här gruppen? I alla de andra finns ju en särskild knapp för det, men inte här vad jag kan se.
Ifall man nu känner att man fått nog med uppdatering om alla nyheter, hur går man ur den här gruppen? I alla de andra finns ju en särskild knapp för det, men inte här vad jag kan se.
Quote from Funbeat user on 15 September 2011, 23:32Den här länken ersätter pilen sålänge 😉 Spara ner som bokmärke på lämplig plats!
http://www.funbeat.se/discussion/redirectfirstunread.aspx
Den här länken ersätter pilen sålänge 😉 Spara ner som bokmärke på lämplig plats!
Quote from Elias Engqvist on 15 September 2011, 23:47Jag har den redan som bokmärke - jag gnäller bara av principiella skäl!
Jag har den redan som bokmärke - jag gnäller bara av principiella skäl!
Quote from Funbeat user on 15 September 2011, 23:48Christer: gnälla bör man, annars händer ju inget! Workarounds är bra för stunden, men borde inte permanentas.
Christer: gnälla bör man, annars händer ju inget! Workarounds är bra för stunden, men borde inte permanentas.
Quote from Funbeat user on 16 September 2011, 08:02Toppenfin förnyelse. I just love it! Behaglig och snabbare. t+ 🙂
Toppenfin förnyelse. I just love it! Behaglig och snabbare. t+ 🙂
Quote from Funbeat user on 16 September 2011, 09:00Diagrammet med mina vanliga träningsformer är helt fel. För mig visar det 70% övriga träningsformer motsvarande drygt 14000 minuter senaste 365 dagarna. Enligt kalendern har jag tränat totalt lite över 9500 minuter under samma år.
Diagrammet med mina vanliga träningsformer är helt fel. För mig visar det 70% övriga träningsformer motsvarande drygt 14000 minuter senaste 365 dagarna. Enligt kalendern har jag tränat totalt lite över 9500 minuter under samma år.
Quote from Funbeat user on 16 September 2011, 09:29@ Åsa: markera diskussionen som ointressant så är du kvar i gruppen. Som deet fungerar för alla trådar.
@ Åsa: markera diskussionen som ointressant så är du kvar i gruppen. Som deet fungerar för alla trådar.
Quote from Funbeat user on 16 September 2011, 10:45@Björn: Kan du maila skärmbild av ditt diagram och gärna mer "bevis" kring caset. Om det är en bugg så jagar vi ner den snabbt om vi får mer kött på benen.
Maila till info@funbeat.se
@Björn: Kan du maila skärmbild av ditt diagram och gärna mer "bevis" kring caset. Om det är en bugg så jagar vi ner den snabbt om vi får mer kött på benen.
Maila till info@funbeat.se
Quote from Funbeat user on 16 September 2011, 10:54På tal om bugg: den oranga kanten är inte med på alla trådar, bara den ljusgråa bakgrunden som är för ljus för att man ska se vilka inlägg som är olästa. Verkar vara slumpmässigt, men jag ska notera trådarna där den inte dyker upp nästa gång. Surfar från
På tal om bugg: den oranga kanten är inte med på alla trådar, bara den ljusgråa bakgrunden som är för ljus för att man ska se vilka inlägg som är olästa. Verkar vara slumpmässigt, men jag ska notera trådarna där den inte dyker upp nästa gång. Surfar från