Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumNyheter från FunBeatNya FunBeat är här!
You need to log in to create posts and topics.

Nä, för mig är det brandgula / orangea kvar. 🙂

Njaa, jag hade olästa i samma diskussion över två sidor och på näst sista sidan såg jag ingen orange kantmarkering. Men på sista sidan fanns den.

Olle: Jag vill bara påpeka att jag också använde den lilla pilen och är nu hänvisad till shift-Click vilket inte funkar på iPhonen - så jag vill åtminstone att du ändrar det så att shift-Click betyder gå till grupper och enkel-click betyder gå till nästa

Bra idé Christer! (t+)

Pilen var nyckeln till Funbeat. Förstår inte hur andra använt Funbeat om pilen inte varit central för dem.
Och som sagts, på t ex iPad och iPhone får man/jag en trassligare tillvaro utan pilen eller den lösning Christer föreslår.

Nu är jag nybörjare på funbeats nya utseende men jag tycker det är mycket krångligare att registrera träning nu. Jag har alltid bläddrat bland mina rundor när jag ska fylla i sträckan. Kan jag inte göra det längre?

En funktion som jag saknat rätt länge

Min skärm är 13" och jag har reklamen ÖVER texten som visades men i flera andra fönster också och då går det inte att läsa alls.

Vackert! Det blir bara bättre och bättre (H)

Marika - jag har sett det ibland på iPhonen också och påpekat det för Olle och han har iaf noterat det...

Ja nu är det var väldigt långa rader här, som delvis täcks av en reklamruta.