Quote from Funbeat user on 15 September 2011, 12:39Hej, såg inget svar på min fråga tidigare:
Export från SportTracks 3 till FunBeat fungerar inte längre. Hittade mer felmeddelanden när jag gick in i settings:Failed to read training type mappings from funbeat.
Exception message:
System.Net.WebExceptio
Hej, såg inget svar på min fråga tidigare:
Export från SportTracks 3 till FunBeat fungerar inte längre. Hittade mer felmeddelanden när jag gick in i settings:
Failed to read training type mappings from funbeat.
Exception message:
System.Net.WebExceptio
Quote from Funbeat user on 15 September 2011, 12:55När man lägger in ett nytt lopp så får man upp en kalender med default datum 1970. Borde vara aktuellt år och månad.
När man lägger in ett nytt lopp så får man upp en kalender med default datum 1970. Borde vara aktuellt år och månad.
Quote from Funbeat user on 15 September 2011, 13:12Tycker att nya sidan funkar lika bra som den gamla med ett undantag. Jag saknar pilen som fanns bredvid olästa diskussioner i sidhuvudet förut, brukade alltid använda den för att hoppa till första olästa istället för att behöva gå via listan över olästa.
Tycker att nya sidan funkar lika bra som den gamla med ett undantag. Jag saknar pilen som fanns bredvid olästa diskussioner i sidhuvudet förut, brukade alltid använda den för att hoppa till första olästa istället för att behöva gå via listan över olästa.
Quote from Rasmus Olsson on 15 September 2011, 13:19Nåt fel på denna tråd? andra gången det är ett nytt inlägg och det blir INTE den brandgula kanten i kanten.
Nåt fel på denna tråd? andra gången det är ett nytt inlägg och det blir INTE den brandgula kanten i kanten.
Quote from Elias Engqvist on 15 September 2011, 13:57Ja (nej), jag ser inte heller någon brandgul kant!
Ja (nej), jag ser inte heller någon brandgul kant!
Quote from Funbeat user on 15 September 2011, 14:39Den brandgula kanten tycks komma i alla andra diskussioner - den är precis vad jag behövde för att vara helt nöjd med nya Funbeat - fast jag tyckte mer om den gamla men det kommer jag inte att minnas om någon månad eller så.
🙂
Den brandgula kanten tycks komma i alla andra diskussioner - den är precis vad jag behövde för att vara helt nöjd med nya Funbeat - fast jag tyckte mer om den gamla men det kommer jag inte att minnas om någon månad eller så.
🙂
Quote from Funbeat user on 15 September 2011, 15:07Jag tycker det är onödigt stora marginaler precis överallt på Nya Funbeat. Kring foton, text, inlägg, knappar, rader, rutor, rubriker, osv, osv. Överallt. Jag skulle vilja att allt packades mycket tätare! Nu blir det massor av meningslösa vita (eller färg
Jag tycker det är onödigt stora marginaler precis överallt på Nya Funbeat. Kring foton, text, inlägg, knappar, rader, rutor, rubriker, osv, osv. Överallt. Jag skulle vilja att allt packades mycket tätare! Nu blir det massor av meningslösa vita (eller färg
Quote from Funbeat user on 15 September 2011, 16:26Stefan: Jag ska se till att man inte får datumet 1970-nånting när man lägger till nya lopp.
Olle: Den lilla pilen är borttagen, men du kan fortfarande shift-klicka på den ikonen. (Ok, det där är inte FunBeats mest intuitiva funktion... Men det är inte så
Stefan: Jag ska se till att man inte får datumet 1970-nånting när man lägger till nya lopp.
Olle: Den lilla pilen är borttagen, men du kan fortfarande shift-klicka på den ikonen. (Ok, det där är inte FunBeats mest intuitiva funktion... Men det är inte så
Quote from Funbeat user on 15 September 2011, 16:34Olle: "Den lilla pilen är borttagen, men du kan fortfarande shift-klicka på den ikonen. (Ok, det där är inte FunBeats mest intuitiva funktion... Men det är inte så många som använder den.)"
Inte så många som använder den? Har du statistik på det? För ege
Olle: "Den lilla pilen är borttagen, men du kan fortfarande shift-klicka på den ikonen. (Ok, det där är inte FunBeats mest intuitiva funktion... Men det är inte så många som använder den.)"
Inte så många som använder den? Har du statistik på det? För ege
Quote from Catharina Brattlin on 15 September 2011, 16:42Min lilla sammanfattning om nya FunBeat är att jag tycker det funkar väldigt bra. 🙂
Jag förstod aldrig kritiken om inläggens läsbarhet, eftersom jag själv kunde läsa allt fullt klart och tydligt, trots mastodontfel på ögonen (astigmatism och närsynthet
Min lilla sammanfattning om nya FunBeat är att jag tycker det funkar väldigt bra. 🙂
Jag förstod aldrig kritiken om inläggens läsbarhet, eftersom jag själv kunde läsa allt fullt klart och tydligt, trots mastodontfel på ögonen (astigmatism och närsynthet