Quote from Funbeat user on 15 September 2011, 16:53"Inte så många som använder den? Har du statistik på det? För egen del är (var) det den mest använda länken på FB. Dessutom går shift-klick inte att använda på smartphones och plattor."
Samma här! Och förutom att det inte går att använda på telefoner så
"Inte så många som använder den? Har du statistik på det? För egen del är (var) det den mest använda länken på FB. Dessutom går shift-klick inte att använda på smartphones och plattor."
Samma här! Och förutom att det inte går att använda på telefoner så
Quote from Funbeat user on 15 September 2011, 17:38Kan ha nämts, men det här var inte så snyggt (Reklamen ligger alltså över spalten med skribenter). Speciellt inte när reklamen följer med....
BILD:https://lh5.googleusercontent.com/-gFVmii0Nxqk/TnIbqIZeJPI/AAAAAAAADIo/YgXDD3iDH7Q/s912/Nya%252520FunBeat%2
Kan ha nämts, men det här var inte så snyggt (Reklamen ligger alltså över spalten med skribenter). Speciellt inte när reklamen följer med....
Quote from Funbeat user on 15 September 2011, 17:41Tack Olle! (Snyggt namn förresten) Har bara en dumfån så den delen påverkar inte mig. 😉
Tack Olle! (Snyggt namn förresten) Har bara en dumfån så den delen påverkar inte mig. 😉
Quote from Funbeat user on 15 September 2011, 18:03Nu ligger faktiskt reklamen så den stör läsbarheten. Ta bort!
Nu ligger faktiskt reklamen så den stör läsbarheten. Ta bort!
Quote from Catharina Brattlin on 15 September 2011, 18:07Vad har ni för datorer? Jag har en enkel laptop Toshiba med 15,4" skärm och jag har inga problem med nån reklam!
Låter mer som att det skulle vara datorbundet än fel på FB?
Vad har ni för datorer? Jag har en enkel laptop Toshiba med 15,4" skärm och jag har inga problem med nån reklam!
Låter mer som att det skulle vara datorbundet än fel på FB?
Quote from Funbeat user on 15 September 2011, 18:09Om en hemsida ser fel ut så är det fel på hemsidan, sålänge man inte bygger sin egen webbläsare utan kör en hyfsat standardiserad sådan.
Om en hemsida ser fel ut så är det fel på hemsidan, sålänge man inte bygger sin egen webbläsare utan kör en hyfsat standardiserad sådan.
Quote from Funbeat user on 15 September 2011, 18:09Eftersom reklamen inte låg så igår och jag inte bytt dator sen dess så ... knappast.
Eftersom reklamen inte låg så igår och jag inte bytt dator sen dess så ... knappast.
Quote from Catharina Brattlin on 15 September 2011, 18:12OK, hos mig störde ingen reklam igår och inte heller idag. Jag har också samma dator.
OK, hos mig störde ingen reklam igår och inte heller idag. Jag har också samma dator.
Quote from Funbeat user on 15 September 2011, 18:30Nu ligger den rätt igen.
Det är snarare så att det är olika webbläsare det handlar om, jag tror inte att märket på datorn är viktig i sammanhanget. Och eftersom det jobbas febrilt på hemsidan kan saker och ting flytta på sig i tid och otid och för enbart
Nu ligger den rätt igen.
Det är snarare så att det är olika webbläsare det handlar om, jag tror inte att märket på datorn är viktig i sammanhanget. Och eftersom det jobbas febrilt på hemsidan kan saker och ting flytta på sig i tid och otid och för enbart
Quote from Rasmus Olsson on 15 September 2011, 18:47Har Olle tagit bort det brandgula? Inget sånt hör vid nya inlägg.
Har Olle tagit bort det brandgula? Inget sånt hör vid nya inlägg.