Quote from Funbeat user on 14 September 2011, 22:40Ogillar. Svårnavigerat, otydligt. Gillade den "gamla" Funbeat betydligt mer.
Ogillar. Svårnavigerat, otydligt. Gillade den "gamla" Funbeat betydligt mer.
Quote from Funbeat user on 14 September 2011, 23:06Tack Rauli Taats!
Den dialogrutan har tidigare kommit upp per automatik så jag missade helt att jag skulle trycka på "start" på rundan. Jaja ibland behöver man bara lite hjälp!
🙂
Tack Rauli Taats!
Den dialogrutan har tidigare kommit upp per automatik så jag missade helt att jag skulle trycka på "start" på rundan. Jaja ibland behöver man bara lite hjälp!
🙂
Quote from Funbeat user on 14 September 2011, 23:24Thomas, när jag klickar på visa på en av mina tidigare rundor jag lagt in från min Garminklocka så ser jag medeltempo. Däremot såg jag det inte medan jag redigerade mitt träningspass direkt efter att jag importerat passet, utan inte förrän passet var regi
Thomas, när jag klickar på visa på en av mina tidigare rundor jag lagt in från min Garminklocka så ser jag medeltempo. Däremot såg jag det inte medan jag redigerade mitt träningspass direkt efter att jag importerat passet, utan inte förrän passet var regi
Quote from Funbeat user on 14 September 2011, 23:32Som jag sagt tidigare så saknar jag också tempot (min/km) då jag registrerar passet. Känns onödigt att behöva gå och titta på passet efteråt för att få reda på det, speciellt om man har flera pass att lägga in.
Hoppas det går att fixa 🙂
Som jag sagt tidigare så saknar jag också tempot (min/km) då jag registrerar passet. Känns onödigt att behöva gå och titta på passet efteråt för att få reda på det, speciellt om man har flera pass att lägga in.
Hoppas det går att fixa 🙂
Quote from Funbeat user on 14 September 2011, 23:37Jag tycker det mesta är förbättringar sedan tidigare. Mycket snyggare!
Jag tycker det mesta är förbättringar sedan tidigare. Mycket snyggare!
Quote from Funbeat user on 15 September 2011, 06:11Dagsnotering registreras på föregående dagens datum.
Dagsnotering registreras på föregående dagens datum.
Quote from Funbeat user on 15 September 2011, 06:44Det gjorde dom inte när jag registrerade dagsnoteringar i torsdags kväll. Är funbeat i fel tidszon?
Det gjorde dom inte när jag registrerade dagsnoteringar i torsdags kväll. Är funbeat i fel tidszon?
Quote from Rasmus Olsson on 15 September 2011, 07:22Det var en bugg som jag tror de fixat till nu.
Det var en bugg som jag tror de fixat till nu.
Quote from Funbeat user on 15 September 2011, 09:09Träningen registreras på fel dag: Detta ska ha åtgärdats tidigt i morse (och berodde på problem med tidszonerna).
Ola: Det går inte längre att bjuda in kompisar. Funktionen var väldigt lite använd och fungerade inte så bra. Vi tog bort den så att vi kan
Träningen registreras på fel dag: Detta ska ha åtgärdats tidigt i morse (och berodde på problem med tidszonerna).
Ola: Det går inte längre att bjuda in kompisar. Funktionen var väldigt lite använd och fungerade inte så bra. Vi tog bort den så att vi kan
Quote from Funbeat user on 15 September 2011, 09:20"Tempo och snitthastighet när man registrerar rundan: Detta syns i en av pratbubblorna som poppar upp när man skriver in sträcka och tid."
Nice!
"Tempo och snitthastighet när man registrerar rundan: Detta syns i en av pratbubblorna som poppar upp när man skriver in sträcka och tid."
Nice!