Quote from Funbeat user on 14 September 2011, 10:51En sak jag märkte när jag surfade med mobilen var att jag saknade knappen för olästa inlägg i vänsterkanten. Så fort jag läst klart en tråd vill jag oftast tillbaks till den sidan och måste då i nuläget scrolla både upp och till höger för att komma åt den
En sak jag märkte när jag surfade med mobilen var att jag saknade knappen för olästa inlägg i vänsterkanten. Så fort jag läst klart en tråd vill jag oftast tillbaks till den sidan och måste då i nuläget scrolla både upp och till höger för att komma åt den
Quote from Funbeat user on 14 September 2011, 11:45"Fredrik: Ja, det gör de." Ok, fair enough.
"Fredrik: Ja, det gör de." Ok, fair enough.
Quote from Funbeat user on 14 September 2011, 12:13Jag tror för övrigt att Annica har en stor poäng (tror att det har tagits upp, inte minst av Annica, på flera ställen) i att de gråa länkarna i registreringsformuläret ser oklickbara ut så att många missar dem. Att gråa ut saker har blivit GUI-standard fö
Jag tror för övrigt att Annica har en stor poäng (tror att det har tagits upp, inte minst av Annica, på flera ställen) i att de gråa länkarna i registreringsformuläret ser oklickbara ut så att många missar dem. Att gråa ut saker har blivit GUI-standard fö
Quote from Funbeat user on 14 September 2011, 12:49Bra att annonsörerna betalar extra för att få hoppa med i scrollen, så att det i alla fall finns nåt bra med blinket. 🙂 Jag förstår att reklamintäkter behövs om sidan ska vara gratis, men vänja mig vid hoppet och blinket kommer jag aldrig göra. Jag stör
Bra att annonsörerna betalar extra för att få hoppa med i scrollen, så att det i alla fall finns nåt bra med blinket. 🙂 Jag förstår att reklamintäkter behövs om sidan ska vara gratis, men vänja mig vid hoppet och blinket kommer jag aldrig göra. Jag stör
Quote from Funbeat user on 14 September 2011, 12:51Jag lade till mig i en ny grupp, Efter det kom det upp en ruta "ett fel har uppstått, klicka här för att komma till startsidan" (eller nåt liknande). Men jag var medlem i gruppen, så det funkade fast man inte kom dit man skulle efter submit alltså.
Jag lade till mig i en ny grupp, Efter det kom det upp en ruta "ett fel har uppstått, klicka här för att komma till startsidan" (eller nåt liknande). Men jag var medlem i gruppen, så det funkade fast man inte kom dit man skulle efter submit alltså.
Quote from Funbeat user on 14 September 2011, 15:14Jag skulle vilja ha någon form av randning i tabellerna på "Mina olästa diskussioner"-sidan om jag får fortsätta att önska saker.
Jag skulle vilja ha någon form av randning i tabellerna på "Mina olästa diskussioner"-sidan om jag får fortsätta att önska saker.
Quote from Funbeat user on 14 September 2011, 15:15Träningen registreras på fel dag 🙁
Dagens träning kommer i kalender på tisdag, tisdagens på måndag ...
Tisdagens ändrade jag datum på (till 14 istället för 13), men då jag ändrade datum på dagens träning till 15 så syns den i kalendern på onsdagen som
Träningen registreras på fel dag 🙁
Dagens träning kommer i kalender på tisdag, tisdagens på måndag ...
Tisdagens ändrade jag datum på (till 14 istället för 13), men då jag ändrade datum på dagens träning till 15 så syns den i kalendern på onsdagen som
Quote from Funbeat user on 14 September 2011, 15:40Såg att följande hade fixats
----------------
Rundor importerade från Garmin och som behandlades fick inte något namnförslag på rundan per default. Detta har nu ordnats. Många upplevde buggen som att det inte gick att spara passet alls - det går alltså nu
Såg att följande hade fixats
----------------
Rundor importerade från Garmin och som behandlades fick inte något namnförslag på rundan per default. Detta har nu ordnats. Många upplevde buggen som att det inte gick att spara passet alls - det går alltså nu
Quote from Funbeat user on 14 September 2011, 16:18Olle, kan du säga till annonsörerna att medscrollandet garanterat får mig att INTE klicka? Dvs, det funkar inte, i alla fall inte på mig.
Olle, kan du säga till annonsörerna att medscrollandet garanterat får mig att INTE klicka? Dvs, det funkar inte, i alla fall inte på mig.
Quote from Funbeat user on 14 September 2011, 16:33Håller med Johan!
Håller med Johan!