Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumNyheter från FunBeatNya FunBeat är här!
You need to log in to create posts and topics.

En sak jag märkte när jag surfade med mobilen var att jag saknade knappen för olästa inlägg i vänsterkanten. Så fort jag läst klart en tråd vill jag oftast tillbaks till den sidan och måste då i nuläget scrolla både upp och till höger för att komma åt den

"Fredrik: Ja, det gör de." Ok, fair enough.

Jag tror för övrigt att Annica har en stor poäng (tror att det har tagits upp, inte minst av Annica, på flera ställen) i att de gråa länkarna i registreringsformuläret ser oklickbara ut så att många missar dem. Att gråa ut saker har blivit GUI-standard fö

Bra att annonsörerna betalar extra för att få hoppa med i scrollen, så att det i alla fall finns nåt bra med blinket. 🙂 Jag förstår att reklamintäkter behövs om sidan ska vara gratis, men vänja mig vid hoppet och blinket kommer jag aldrig göra. Jag stör

Jag lade till mig i en ny grupp, Efter det kom det upp en ruta "ett fel har uppstått, klicka här för att komma till startsidan" (eller nåt liknande). Men jag var medlem i gruppen, så det funkade fast man inte kom dit man skulle efter submit alltså.

Jag skulle vilja ha någon form av randning i tabellerna på "Mina olästa diskussioner"-sidan om jag får fortsätta att önska saker.

Träningen registreras på fel dag 🙁

Dagens träning kommer i kalender på tisdag, tisdagens på måndag ...
Tisdagens ändrade jag datum på (till 14 istället för 13), men då jag ändrade datum på dagens träning till 15 så syns den i kalendern på onsdagen som

Såg att följande hade fixats
----------------
Rundor importerade från Garmin och som behandlades fick inte något namnförslag på rundan per default. Detta har nu ordnats. Många upplevde buggen som att det inte gick att spara passet alls - det går alltså nu

Olle, kan du säga till annonsörerna att medscrollandet garanterat får mig att INTE klicka? Dvs, det funkar inte, i alla fall inte på mig.

Håller med Johan!