Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumNyheter från FunBeatNya FunBeat är här!
You need to log in to create posts and topics.

Bra med en uppdatering av sidan. Ser snyggt ut men såklart en massa barnsjukdomar. Som någon tidigare skrivit är det alldeles för trångt när man registrerar styrketräningsövningar. Gör man fler än två set så blir det en radbrytning vilket försämrar översk

Jens:
Jag har samma problem.

Jag saknar att man kunde se allt man skrivit direkt på kalandern. Som det är nu måste man trycka på "Visa" och då blir det inga radbyten och allt blir bara en jävla massa text som blir krångligare att läsa.

Stefan: samma här!

Förstår att det behövde begränsas för de som har hiskeligt lång text men för en som kort och konsict raddar upp ex ett styrketräningpass innehålligt (kroppsdel och övningar) så blir det svårt att få översikten över vad som tränats när.

Bra ändringar, bra m inloggning, OpenID också?

Bästa funbeat utvecklare.

Tanken e god, men tyvärr så måste jag erkänna att uppdateringen hittils har gjort sidan sämre. Den innehåller allt många födelsefel ännu. Vidare anser jag att många förändringar har gjorts till de sämre. De har blivit otydligre,

Ny design på hemsidor brukar till en början kännas fult och frustrerande men det här var raktigenom skitsnyggt! Bra jobbat!

Jag får bara error när jag försöker spara ett garmin-importerat pass. Alltså det är när man ska klicka spara som det blir error.

Och man orkar inte skriva namnet in varenda runda...

Eventuellt har frågan varit uppe redan och jag ber i så fall om ursäkt, men har det blivit färre alternativa träningsformer? Kanske någon kan hänvisa mig till ett svar på frågan om den har varit uppe?

Har inte orkat läsa alla inlägg. Den nysa designen är jättefin, det enda jag saknar är summeringen av vännernas träningsminuter senaste 30 dagarna.