Quote from Lena O on 14 September 2011, 06:11Joakim: Det har jag, på höger spalten när jag klicka på fliken "Hem"
Joakim: Det har jag, på höger spalten när jag klicka på fliken "Hem"
Quote from Funbeat user on 14 September 2011, 08:00Har ett problem när jag matar in intervaller - tempot för de olika intervallerna kommer inte upp (snittempot för hela passet syns dock).
Annars så gillar jag uppdateringen! Snygg! (t+)
Har ett problem när jag matar in intervaller - tempot för de olika intervallerna kommer inte upp (snittempot för hela passet syns dock).
Annars så gillar jag uppdateringen! Snygg! (t+)
Quote from Johan Lindh on 14 September 2011, 08:34Det enda som jag stör mig på är att man när man har klickat på att registrera träningspass i kalendern inte kommer tillbaka till kalendern efter att man sparat passet. Istället kommer man till en sida för att kommentera passet. Skulle föredra att komma ti
Det enda som jag stör mig på är att man när man har klickat på att registrera träningspass i kalendern inte kommer tillbaka till kalendern efter att man sparat passet. Istället kommer man till en sida för att kommentera passet. Skulle föredra att komma ti
Quote from Funbeat user on 14 September 2011, 08:47Garmin, tcx-importen: Olika problem ni skriver om: Vi jobbar stenhårt på att lösa dessa problemen!
Staffan: Den här sajtens överlevnad är helt beroende av reklamintäker. Annonsen som hänger med sidan behövs. Fundera över om du vill bidra till sidans fort
Garmin, tcx-importen: Olika problem ni skriver om: Vi jobbar stenhårt på att lösa dessa problemen!
Staffan: Den här sajtens överlevnad är helt beroende av reklamintäker. Annonsen som hänger med sidan behövs. Fundera över om du vill bidra till sidans fort
Quote from Rasmus Olsson on 14 September 2011, 09:16Bra med respons Olle, då vet vi att det händer nåt och kan återgå att diskutera andra oviktiga saker ;~)
Bra med respons Olle, då vet vi att det händer nåt och kan återgå att diskutera andra oviktiga saker ;~)
Quote from Funbeat user on 14 September 2011, 09:19Jag fattar att man behöver annonsintäkter, men betalar annonsörerna extra för att annonsen har en fix position på sidan när jag scrollar?
Jag fattar att man behöver annonsintäkter, men betalar annonsörerna extra för att annonsen har en fix position på sidan när jag scrollar?
Quote from Funbeat user on 14 September 2011, 10:15Fredrik: Ja, det gör de.
Fredrik: Ja, det gör de.
Quote from Funbeat user on 14 September 2011, 10:18Jag har alltid ett så litet browserfönster att jag inte ser annonserna till höger ändå. De ligger ju precis i kolumnen utanför de nödvändiga knapparna med olästa inlägg. 😉
De visas alltså och generar cash men jag slipper se dem.
/Hon som aldrig någonsi
Jag har alltid ett så litet browserfönster att jag inte ser annonserna till höger ändå. De ligger ju precis i kolumnen utanför de nödvändiga knapparna med olästa inlägg. 😉
De visas alltså och generar cash men jag slipper se dem.
/Hon som aldrig någonsi
Quote from Funbeat user on 14 September 2011, 10:23Hua,det ser inte så bra ut det här.
Otydlig linje mellan kommentarerna.
Vitt och grått?
Det var otroligt mycket bättre med gult för de olästa kommentarerna.Läsbarheten har blivit mycket sämre och nöjet med att hänga här har totalt försvunnit.
Jag har
Hua,det ser inte så bra ut det här.
Otydlig linje mellan kommentarerna.
Vitt och grått?
Det var otroligt mycket bättre med gult för de olästa kommentarerna.
Läsbarheten har blivit mycket sämre och nöjet med att hänga här har totalt försvunnit.
Jag har
Quote from Funbeat user on 14 September 2011, 10:38Jag tycker det är snyggt och har inte hittat många saker som jag inte gillar.
EN sak som dock är synd är att man när man svarar på ett PM numera inte ser PM-texten man svarar på. Tidigare låg den till höger om fältet man skriver i, nu ligger den under. D
Jag tycker det är snyggt och har inte hittat många saker som jag inte gillar.
EN sak som dock är synd är att man när man svarar på ett PM numera inte ser PM-texten man svarar på. Tidigare låg den till höger om fältet man skriver i, nu ligger den under. D