Quote from Funbeat user on 14 September 2011, 17:36Jag var visst lite otydlig med min fråga tidigare(20110913 19.44)
Frågan är hur jag bjuder in träningskompisar till ett träningspass.
Jag var visst lite otydlig med min fråga tidigare(20110913 19.44)
Frågan är hur jag bjuder in träningskompisar till ett träningspass.
Quote from Funbeat user on 14 September 2011, 19:08var hittar jag fler blogg inlägg??
var hittar jag fler blogg inlägg??
Quote from Rasmus Olsson on 14 September 2011, 19:16Olle svarade på annan plats, att det fick inte plats där uppe. Det finns i sidfoten.
Olle svarade på annan plats, att det fick inte plats där uppe. Det finns i sidfoten.
Quote from Funbeat user on 14 September 2011, 19:27Om jag importera in min Garmin data igen så funka det. Bra jobbat (t+)
Om jag importera in min Garmin data igen så funka det. Bra jobbat (t+)
Quote from Funbeat user on 14 September 2011, 21:42fler blogg inlägg på sidfoten? vad är det?
fler blogg inlägg på sidfoten? vad är det?
Quote from Funbeat user on 14 September 2011, 21:46Gå till startsidan och scrolla allra längst ner. Det är sidfoten som är området allra längst ner, där hittar du bloggar och den här länken: http://www.funbeat.se/blogs/
Gå till startsidan och scrolla allra längst ner. Det är sidfoten som är området allra längst ner, där hittar du bloggar och den här länken: http://www.funbeat.se/blogs/
Quote from Funbeat user on 14 September 2011, 21:46Blir bättre o bättre...men,
Bugg: Dagens träningspass dublerades då man redigerade ett pass och lagrade. Två identiska träningspass fanns då i kalendern så väl i listan med "senaste aktiviteter".
Blir bättre o bättre...men,
Bugg: Dagens träningspass dublerades då man redigerade ett pass och lagrade. Två identiska träningspass fanns då i kalendern så väl i listan med "senaste aktiviteter".
Quote from Funbeat user on 14 September 2011, 22:08Saknar automatisk uträkning av medeltempo för pass. Jag ser inget av detta efter import från Garmin. Inget fält för detta.
Saknar automatisk uträkning av medeltempo för pass. Jag ser inget av detta efter import från Garmin. Inget fält för detta.
Quote from Funbeat user on 14 September 2011, 22:20Hej igen,
Nyfiken på hur det går med rundorna - det verkar fortfarande som funktionen är borta där man kan redigera/radera rundor - det fönster som tidigare kom upp visar sig inte längre, i alla fall inte när jag försöker.
/Jennie
Hej igen,
Nyfiken på hur det går med rundorna - det verkar fortfarande som funktionen är borta där man kan redigera/radera rundor - det fönster som tidigare kom upp visar sig inte längre, i alla fall inte när jag försöker.
/Jennie
Quote from Funbeat user on 14 September 2011, 22:24Jennie: Tryck på mina rundor. Välj en runda. Tryck på Start på rundan (den gröna pilen). En dialogruta kommer upp. Där finns en flik som heter Redigera...
Jennie: Tryck på mina rundor. Välj en runda. Tryck på Start på rundan (den gröna pilen). En dialogruta kommer upp. Där finns en flik som heter Redigera...