Quote from Funbeat user on 13 September 2011, 17:37Jag kanske är blind men kan man inte längre skriva in puls, kcal förbrukning och borgskalan?
Jag kanske är blind men kan man inte längre skriva in puls, kcal förbrukning och borgskalan?
Quote from Funbeat user on 13 September 2011, 18:13Är det bara jag som inte kan spara mina rundor efter att de importerats från Garmin? Jag skriver ett nytt namn på rundan och sen trycker jag spara och då hamnar jag på en sida där det står
--------------
Ett fel har uppstått
Något blev tyvärr fel när sid
Är det bara jag som inte kan spara mina rundor efter att de importerats från Garmin? Jag skriver ett nytt namn på rundan och sen trycker jag spara och då hamnar jag på en sida där det står
--------------
Ett fel har uppstått
Något blev tyvärr fel när sid
Quote from Funbeat user on 13 September 2011, 18:41Jens: Jag får samma felmeddelande vid TCX-importen..
Jens: Jag får samma felmeddelande vid TCX-importen..
Quote from Funbeat user on 13 September 2011, 19:17Tack vare reklam som hoppar med när man scrollar sidan så tänker jag aktivera adblockern tills vidare. Meddela gärna när ni slutat upp med sådana dumheter så ska jag avaktivera den igen.
Tack vare reklam som hoppar med när man scrollar sidan så tänker jag aktivera adblockern tills vidare. Meddela gärna när ni slutat upp med sådana dumheter så ska jag avaktivera den igen.
Quote from Funbeat user on 13 September 2011, 19:21Analys - Visa i lista blir ingen bra lista. Allt är förskjutet till höger och kommentarskolumnen hamnar under raklambannern som flyttar sig dessutom på texten.
Använder Firefox.
Analys - Visa i lista blir ingen bra lista. Allt är förskjutet till höger och kommentarskolumnen hamnar under raklambannern som flyttar sig dessutom på texten.
Använder Firefox.
Quote from Funbeat user on 13 September 2011, 19:29HJÄLP....kan vi inte snart gå över till träning å löpning å sådana där saker....SNÄLLA..?!
HJÄLP....kan vi inte snart gå över till träning å löpning å sådana där saker....SNÄLLA..?!
Quote from Funbeat user on 13 September 2011, 19:32Kjell, jag tror att alla först måste regga sin träning från igår innan de kan ge sig ut igen......... 😉
Kjell, jag tror att alla först måste regga sin träning från igår innan de kan ge sig ut igen......... 😉
Quote from Funbeat user on 13 September 2011, 19:32Jag kan inte spara importerat pass. Det hjälper inte att namnge rundan (som jag egentligen vill radera).
När jag klickar i att den ska visa karta/runda försvinner kartan och när jag klickar ur karta/runda får jag upp "Välj bland tidigare rundor" och knapp
Jag kan inte spara importerat pass. Det hjälper inte att namnge rundan (som jag egentligen vill radera).
När jag klickar i att den ska visa karta/runda försvinner kartan och när jag klickar ur karta/runda får jag upp "Välj bland tidigare rundor" och knapp
Quote from Funbeat user on 13 September 2011, 19:34Nu har jag hittat en grej som jag inte har sett hittills. Uppe högra hörnet finns tre diskreta ikoner. Från höger är det olästa inlägg i mina grupper, följt av olästa kommentarer och olästa meddelanden.
Nu har jag hittat en grej som jag inte har sett hittills. Uppe högra hörnet finns tre diskreta ikoner. Från höger är det olästa inlägg i mina grupper, följt av olästa kommentarer och olästa meddelanden.
Quote from Funbeat user on 13 September 2011, 19:44Jag hittar inte inbjudnings sidan till träningskompisarna, vart har den tagit vägen?
Jag hittar inte inbjudnings sidan till träningskompisarna, vart har den tagit vägen?