Quote from Funbeat user on 13 September 2011, 13:34Jessica: Förlåt, jag var otydlig. Jag menar alltså webbläsaren Opera Mini. Inte SonyEricssons telefon Mini. 😉
Testa med Opera Mini vettja, finns gratis att ladda ner.
Jessica: Förlåt, jag var otydlig. Jag menar alltså webbläsaren Opera Mini. Inte SonyEricssons telefon Mini. 😉
Testa med Opera Mini vettja, finns gratis att ladda ner.
Quote from Funbeat user on 13 September 2011, 13:59Tack, den jag har fungerar utmärkt annars och jag vill inte byta.
Tack, den jag har fungerar utmärkt annars och jag vill inte byta.
Quote from Funbeat user on 13 September 2011, 15:04För att berätta mer om mina lustiga tecken (som jag har börjat om inte gilla så dock vänja mig vid) noterar jag att de uppträder med en tydlig regelbundenhet (efter c:a 50 tecken inklusive mellanslag i den vänstra kolumnen och efter c:a 35 i den högra), v
För att berätta mer om mina lustiga tecken (som jag har börjat om inte gilla så dock vänja mig vid) noterar jag att de uppträder med en tydlig regelbundenhet (efter c:a 50 tecken inklusive mellanslag i den vänstra kolumnen och efter c:a 35 i den högra), v
Quote from Funbeat user on 13 September 2011, 15:26jumper: Tack! Då vet jag vilka tecken det handlar om. Jag ska fixa så fort det går.
jumper: Tack! Då vet jag vilka tecken det handlar om. Jag ska fixa så fort det går.
Quote from Funbeat user on 13 September 2011, 15:26Ändring som lades in precis: Nu sparas senast öppnade fält i formuläret för att registrera träning. Fälten öppnas så fort du ställer dig i något av fälten som är öppna från början. Supersmidigt!
Ändring som lades in precis: Nu sparas senast öppnade fält i formuläret för att registrera träning. Fälten öppnas så fort du ställer dig i något av fälten som är öppna från början. Supersmidigt!
Quote from Rasmus Olsson on 13 September 2011, 15:50Härligt Olle att du rättar till buggar så snabbt. Det lovar gott.
Härligt Olle att du rättar till buggar så snabbt. Det lovar gott.
Quote from Rasmus Olsson on 13 September 2011, 15:52En tilläggsfråga Olle angående "Nu sparas senast öppnade fält i formuläret för att registrera träning. Fälten öppnas så fort du ställer dig i något av fälten som är öppna från början. Supersmidigt! "
Sparas det i en cookie, eller i en session eller spara
En tilläggsfråga Olle angående "Nu sparas senast öppnade fält i formuläret för att registrera träning. Fälten öppnas så fort du ställer dig i något av fälten som är öppna från början. Supersmidigt! "
Sparas det i en cookie, eller i en session eller spara
Quote from Funbeat user on 13 September 2011, 16:01Yes, med Olle vid rodret går det undan 🙂
Inställningarna sparas i databasen, du kan alltså logga in på vilken dator som helst med bibehållna inställningar.
Yes, med Olle vid rodret går det undan 🙂
Inställningarna sparas i databasen, du kan alltså logga in på vilken dator som helst med bibehållna inställningar.
Quote from Funbeat user on 13 September 2011, 17:15Oj va förvirrad jag blev!Kommer nog å funka alldeles utmärkt =)!
Oj va förvirrad jag blev!Kommer nog å funka alldeles utmärkt =)!
Quote from Funbeat user on 13 September 2011, 17:24Oj Olle, vad det går undan med förbättringarna, gör det i lagom takt så du jobbar inte ihjäl dig. (V)
Radavstånd i Kalendern:
Såg att du justerat kalenderna en aning, kalas (begränsa teckenantalet kanske är nödvändigt, åtminstone ett tag framöver). Test
Oj Olle, vad det går undan med förbättringarna, gör det i lagom takt så du jobbar inte ihjäl dig. (V)
Radavstånd i Kalendern:
Såg att du justerat kalenderna en aning, kalas (begränsa teckenantalet kanske är nödvändigt, åtminstone ett tag framöver). Test