Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumNyheter från FunBeatNya FunBeat är här!
You need to log in to create posts and topics.

Jessica: Förlåt, jag var otydlig. Jag menar alltså webbläsaren Opera Mini. Inte SonyEricssons telefon Mini. 😉

Testa med Opera Mini vettja, finns gratis att ladda ner.

Tack, den jag har fungerar utmärkt annars och jag vill inte byta.

För att berätta mer om mina lustiga tecken (som jag har börjat om inte gilla så dock vänja mig vid) noterar jag att de uppträder med en tydlig regelbundenhet (efter c:a 50 tecken inklusive mellanslag i den vänstra kolumnen och efter c:a 35 i den högra), v

jumper: Tack! Då vet jag vilka tecken det handlar om. Jag ska fixa så fort det går.

Ändring som lades in precis: Nu sparas senast öppnade fält i formuläret för att registrera träning. Fälten öppnas så fort du ställer dig i något av fälten som är öppna från början. Supersmidigt!

Härligt Olle att du rättar till buggar så snabbt. Det lovar gott.

En tilläggsfråga Olle angående "Nu sparas senast öppnade fält i formuläret för att registrera träning. Fälten öppnas så fort du ställer dig i något av fälten som är öppna från början. Supersmidigt! "

Sparas det i en cookie, eller i en session eller spara

Yes, med Olle vid rodret går det undan 🙂

Inställningarna sparas i databasen, du kan alltså logga in på vilken dator som helst med bibehållna inställningar.

Oj va förvirrad jag blev!Kommer nog å funka alldeles utmärkt =)!

Oj Olle, vad det går undan med förbättringarna, gör det i lagom takt så du jobbar inte ihjäl dig. (V)

Radavstånd i Kalendern:
Såg att du justerat kalenderna en aning, kalas (begränsa teckenantalet kanske är nödvändigt, åtminstone ett tag framöver). Test