Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumNyheter från FunBeatNya FunBeat är här!
You need to log in to create posts and topics.

Mycket snygg layout! Och funktionen att man kan synka sina vänner med facebook har jag längtat efter 🙂

Nej, nu börjar jag bli trött i ögonen och huvudet av Funbeat.

Får lägga ned Funbeat tills det blir användbart igen.

Snyggt!

Ser längre upp i tråden att ni jobbar med dels att registrera-tränings-formuläret ska "komma ihåg" vilka fält man brukar vilja använda, samt att spara inställningar i analys-delen. Ser fram emot detta med spänning.

Har för mig att det varit någo

Snyggt - ska bli kul att utforska och kanske hitta nya funktioner som jag inte använt hittills 🙂

Riktigt snyggt! (t+)

Tyckte förra designen var snyggare och mer överskådlig. Detta ser mer ut som Facebook!

Helt OK fast lite för luftigt. Kan inte se lika mycket utan att behöva bläddra neråt.

Jag har problem med att när jag scrollar ner längst ner på en lång diskussionssida, så hoppar browsern tillbaka upp. Det är som att den vill "hämta" annonsen. Annonserna fungerar dåligt i Opera (vanliga desktopversionen).

Generellt sett gillar jag inte

Sidan känns stel och kall! Kanske den är gjord med tanke att man inte ska hänga allt för länge på Funbeat. Precis samma tänk som finns på flera snabbmats kedjor. Strikt och kall inredning gjord så att inte matgäster sitter för länge. Risken är annars att

Reklam får vi nog leva med, annars blir det till att betala ur egen ficka.. Däremot kanske ramen runt det aktiva fältet i mitten få färg, då framträder inte reklamen lika mycket.