Quote from Funbeat user on 13 September 2011, 09:01Olle: funktionen för att ta bort / flytta "boxar" i högerkolumnen på startsidan verkar inte fungera.
EDIT: använder FF 6.0.2
Olle: funktionen för att ta bort / flytta "boxar" i högerkolumnen på startsidan verkar inte fungera.
EDIT: använder FF 6.0.2
Quote from Funbeat user on 13 September 2011, 09:02David: Antar att du också har FF 6.0.x? Jag ska kolla upp det.
David: Antar att du också har FF 6.0.x? Jag ska kolla upp det.
Quote from Funbeat user on 13 September 2011, 09:18VACKERT OLLE!!!
Har inte hunnit kolla runt så mycket, men bara förstasidan & där direktreggande OCH koll på polarna är ju kanon!
/ David
VACKERT OLLE!!!
Har inte hunnit kolla runt så mycket, men bara förstasidan & där direktreggande OCH koll på polarna är ju kanon!
/ David
Quote from Funbeat user on 13 September 2011, 09:28Den nya designen är så himla fin - bra jobbat!!
Den nya designen är så himla fin - bra jobbat!!
Quote from Funbeat user on 13 September 2011, 09:40Ok. Det verkar inte som att vi kommer att få veta den stora planen (?) mer än att det som ska fixas först blir grundläggande basala saker som t.ex. läsbarhet och användbarhet som fungerade hyfsat innan. Lycka till med fixandet i alla fall!
Ok. Det verkar inte som att vi kommer att få veta den stora planen (?) mer än att det som ska fixas först blir grundläggande basala saker som t.ex. läsbarhet och användbarhet som fungerade hyfsat innan. Lycka till med fixandet i alla fall!
Quote from Urban Nilsson on 13 September 2011, 09:44Snygg! Lättare att hitta i och smidig. JAG är djävligt nöjd i a f! 😀
Snygg! Lättare att hitta i och smidig. JAG är djävligt nöjd i a f! 😀
Quote from Funbeat user on 13 September 2011, 09:49Japp, FF 6.0
Japp, FF 6.0
Quote from Funbeat user on 13 September 2011, 10:00Är det verkligen bara jag som får små "hakparenteser" här och där i texten på startsidan (men inte när jag jag klickar mig vidare)?
Är det verkligen bara jag som får små "hakparenteser" här och där i texten på startsidan (men inte när jag jag klickar mig vidare)?
Quote from Funbeat user on 13 September 2011, 10:02jumper: Kan du maila mig en skärmbild?
TE-fältet: Nu finns en fix för detta: Gå till Hem-fliken och refresha sidan (F5 på PC, Kringla-R på Mac). Då kommer du att kunna skriva in TE-tal med komma-tecken.
Jag har också lagt upp en uppsnabbning av sökninge
jumper: Kan du maila mig en skärmbild?
TE-fältet: Nu finns en fix för detta: Gå till Hem-fliken och refresha sidan (F5 på PC, Kringla-R på Mac). Då kommer du att kunna skriva in TE-tal med komma-tecken.
Jag har också lagt upp en uppsnabbning av sökninge
Quote from Funbeat user on 13 September 2011, 10:05Förtydligande: att det alltid finns en genväg till mina grupper, oavsett vilken grupp man befinner sig i. Nu finns det bara boxar till den nuvarande gruppen.
Förtydligande: att det alltid finns en genväg till mina grupper, oavsett vilken grupp man befinner sig i. Nu finns det bara boxar till den nuvarande gruppen.