Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumNyheter från FunBeatNya FunBeat är här!
You need to log in to create posts and topics.

1) Som Christer skriver summeras inte den totala tiden o distansen automatiskt från intervallerna.
2) Träningseffekt (TE) går bara att skriva in som heltal. Skriver man 4,1 istf 4 blir det en röd markering runt rutan.
3) Kan bara se 15 av mina träningsrun

Vad jag har förstått ska detta vara en grundläggande ändring som gör det lättare att förbättra viss funktionalitet i framtiden. Jag vill gärna veta vilken funktionalitet som är prioriterat i framtiden? Skulle det vara möjligt att få en lista över saker so

Inga förändringar, i ett generellt avseende, är någonsin av godo. Ambitioner att "förnya" är en frukt av nutidens anda, som även den aldrig någonsin är av godo. Nya/förbättrade/utvecklade = sämre. Men jag älskar fortfarande FunBeat.

I mina ögon är en av förbättringarna att nya hemsidan ligger på en ny motor/plattform. Detta underlättar i framtida utvecklingsarbete. För att fokus ska kunna läggas på funktionalitet är att först stå på stadig grund ett måste. En annan grundpelare som Fu

Jag är med Jenny S här. Tycker att nya designen ändå är ganska snygg och en del inmatningssaker har blivit lättare men vad än Olle säger så är det fortfarande mycket klickande för lite nytta och att behöva scrolla ner för att bocka i att man vill fylla i

Just det - sajten var tidigare nästan men inte helt omöjlig att använde från min SonyEricsson (ingen smartfön utan en gammal robust variant) men nu det är helt omöjligt att komma nånstans alls. Är det permanent?

3) Emil: "Tre ställen att skriva in sina siffror och sedan en ruta för en kommentar.". Kan du utveckla detta?

En ruta med datum , en med aktivitet och en tid , under dessa en stor ruta som det står kommentar och för man pekaren över står det hastighet.

En genväg i vänsterkolumnen till "Mina Grupper" hade varit praktiskt.

Radera/Redigera rundor...

Jag kanske missat nåt men jag önskar verkligen att man kan radera och redigera rundor då de inte alltid mäts rätt och sen blir listan så hiiiiimla lång om man måste spara alla....

I övrigt grattis till ett bra jobb!

Det går inte att kommentera andras träningspass på förstasidan med Opera Mini, eftersom det inte finns någon Posta-knapp att klicka på! Skriva går bra, men sen går det inte att posta.