Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumNyheter från FunBeatNya FunBeat är här!
You need to log in to create posts and topics.

Snyggt!(V)

Jag gillar verkligen det nya utseendet och jag har helt klart överseende med att vissa saker inte är som det var förut. Dock saknar jag att kunna mata in klockslag för träningspasset. Dessutom blir "list-vyn" av träningen fel under analys. Passen hamnar i

Supporten: Riktigt bra jobbat efter releasen för att rätta till "barnsjukdomarna"! Ser att mycket redan är fixat och ser fram emot ytterligare förbättring. Glöm bara inte att sova. Tummen upp. 🙂

Alfred: Under "Fler fält" hittar du klockslaget. 😉

Ahh.. hittade tidpunkten för träningspasset nu. Men som någon tidigare nämnde så är det viss seghet i alla fältens olika "egenskaper"

Jag tror att fler lär hitta sökfunktionen nu. 😉

Riktigt snyggt, rent och fin, lätt att hitta olika saker. För det mesta i alla fall, det är några saker jag saknar.

Möjligheten att ta bort rundor från fliken där man tror man kan redigera sina rundor, det verkar bara gå att lägga till. Om man tar bort e

Emma, Annica och Anders: Hittat hur man får bort kartan från passet! 🙂

Vid import av pass där man inte vill ha med kartan. Klicka på Fler fält och bocka i Karta. Då försvinner kartan men resten av data är kvar. 😉

Registrera pass via mobiltelefon (via mobil, inte via app i mobil): När jag i mobiltelefonen ställer markören i fältet för att välja träningspass, visas inte listan med mina senaste träningspass, som det gjorde tidigare. Jag har Sony Ericsson Xperia X10 m

Om man skriver in intervaller så summeras de inte till en helhet!