Quote from Funbeat user on 12 September 2011, 23:19Snyggt!(V)
Snyggt!(V)
Quote from Camilla Maunu on 12 September 2011, 23:23Jag gillar verkligen det nya utseendet och jag har helt klart överseende med att vissa saker inte är som det var förut. Dock saknar jag att kunna mata in klockslag för träningspasset. Dessutom blir "list-vyn" av träningen fel under analys. Passen hamnar i
Jag gillar verkligen det nya utseendet och jag har helt klart överseende med att vissa saker inte är som det var förut. Dock saknar jag att kunna mata in klockslag för träningspasset. Dessutom blir "list-vyn" av träningen fel under analys. Passen hamnar i
Quote from Funbeat user on 12 September 2011, 23:24Supporten: Riktigt bra jobbat efter releasen för att rätta till "barnsjukdomarna"! Ser att mycket redan är fixat och ser fram emot ytterligare förbättring. Glöm bara inte att sova. Tummen upp. 🙂
Supporten: Riktigt bra jobbat efter releasen för att rätta till "barnsjukdomarna"! Ser att mycket redan är fixat och ser fram emot ytterligare förbättring. Glöm bara inte att sova. Tummen upp. 🙂
Quote from Funbeat user on 12 September 2011, 23:27Alfred: Under "Fler fält" hittar du klockslaget. 😉
Alfred: Under "Fler fält" hittar du klockslaget. 😉
Quote from Camilla Maunu on 12 September 2011, 23:27Ahh.. hittade tidpunkten för träningspasset nu. Men som någon tidigare nämnde så är det viss seghet i alla fältens olika "egenskaper"
Ahh.. hittade tidpunkten för träningspasset nu. Men som någon tidigare nämnde så är det viss seghet i alla fältens olika "egenskaper"
Quote from Funbeat user on 12 September 2011, 23:35Jag tror att fler lär hitta sökfunktionen nu. 😉
Jag tror att fler lär hitta sökfunktionen nu. 😉
Quote from Funbeat user on 12 September 2011, 23:37Riktigt snyggt, rent och fin, lätt att hitta olika saker. För det mesta i alla fall, det är några saker jag saknar.
Möjligheten att ta bort rundor från fliken där man tror man kan redigera sina rundor, det verkar bara gå att lägga till. Om man tar bort e
Riktigt snyggt, rent och fin, lätt att hitta olika saker. För det mesta i alla fall, det är några saker jag saknar.
Möjligheten att ta bort rundor från fliken där man tror man kan redigera sina rundor, det verkar bara gå att lägga till. Om man tar bort e
Quote from Funbeat user on 12 September 2011, 23:54Emma, Annica och Anders: Hittat hur man får bort kartan från passet! 🙂
Vid import av pass där man inte vill ha med kartan. Klicka på Fler fält och bocka i Karta. Då försvinner kartan men resten av data är kvar. 😉
Emma, Annica och Anders: Hittat hur man får bort kartan från passet! 🙂
Vid import av pass där man inte vill ha med kartan. Klicka på Fler fält och bocka i Karta. Då försvinner kartan men resten av data är kvar. 😉
Quote from Funbeat user on 12 September 2011, 23:57Registrera pass via mobiltelefon (via mobil, inte via app i mobil): När jag i mobiltelefonen ställer markören i fältet för att välja träningspass, visas inte listan med mina senaste träningspass, som det gjorde tidigare. Jag har Sony Ericsson Xperia X10 m
Registrera pass via mobiltelefon (via mobil, inte via app i mobil): När jag i mobiltelefonen ställer markören i fältet för att välja träningspass, visas inte listan med mina senaste träningspass, som det gjorde tidigare. Jag har Sony Ericsson Xperia X10 m
Quote from Elias Engqvist on 12 September 2011, 23:58Om man skriver in intervaller så summeras de inte till en helhet!
Om man skriver in intervaller så summeras de inte till en helhet!