Quote from Elias Engqvist on 13 September 2011, 08:06Jag noterar endast 2 "verkliga" förbättringar. Nu kan man se vilken tråd man är i då man svarar på ett inlägg och nu kan man styra vilka inlägg som ska till Facebook/twitter. Och endast den senare är ett önskemål framfört från oss användare! Det var väldi
Jag noterar endast 2 "verkliga" förbättringar. Nu kan man se vilken tråd man är i då man svarar på ett inlägg och nu kan man styra vilka inlägg som ska till Facebook/twitter. Och endast den senare är ett önskemål framfört från oss användare! Det var väldi
Quote from Funbeat user on 13 September 2011, 08:16Vet inte om det var i denna tråden som någon efterfrågade funktionen men om man shift-klickar på pratbubblan med olästa inlägg kommer man direkt till första diskussionen med olästa.
Vet inte om det var i denna tråden som någon efterfrågade funktionen men om man shift-klickar på pratbubblan med olästa inlägg kommer man direkt till första diskussionen med olästa.
Quote from Funbeat user on 13 September 2011, 08:19Jag har nog önskat den första också Christer nämner också faktiskt. Hitta kompisar via facebook har efterfrågats (inte av mig dock). Förbättringar i formuläret av olika slag har efterfrågats. Jag har inte testat, men jag tar det som att man inte behöver p
Jag har nog önskat den första också Christer nämner också faktiskt. Hitta kompisar via facebook har efterfrågats (inte av mig dock). Förbättringar i formuläret av olika slag har efterfrågats. Jag har inte testat, men jag tar det som att man inte behöver p
Quote from Elias Engqvist on 13 September 2011, 08:25Hur skift-klickar man i telefonen? En enkel regel är ju att de oftast använda funktionerna ska vara lättast att nå/vara default-val. I alla fall jag vill 100% av gångerna komma till nästa olästa inlägg! Och, som jag skrev nån annanstans, Mina grupper är e
Hur skift-klickar man i telefonen? En enkel regel är ju att de oftast använda funktionerna ska vara lättast att nå/vara default-val. I alla fall jag vill 100% av gångerna komma till nästa olästa inlägg! Och, som jag skrev nån annanstans, Mina grupper är e
Quote from Funbeat user on 13 September 2011, 08:30Personligen föredrar jag funktion framför estetik. Jag upplever den nya sidan betydligt tyngre än den förra. Att hitta sin aktivitet när man reggar ett pass är smärtsamt långsamt nu - något som var jättesmidigt på den förra sidans gardinmeny. Men å den an
Personligen föredrar jag funktion framför estetik. Jag upplever den nya sidan betydligt tyngre än den förra. Att hitta sin aktivitet när man reggar ett pass är smärtsamt långsamt nu - något som var jättesmidigt på den förra sidans gardinmeny. Men å den an
Quote from Funbeat user on 13 September 2011, 08:31När är det dags för en riktig kalender? Med års, månad och veckoblad. Som man kan bläddra fram och tillbaka mellan. Hade hoppats att det skulle komma nu, trist att det inte gjorde det. Som det är nu är osmidigt och bara konstigt.
När är det dags för en riktig kalender? Med års, månad och veckoblad. Som man kan bläddra fram och tillbaka mellan. Hade hoppats att det skulle komma nu, trist att det inte gjorde det. Som det är nu är osmidigt och bara konstigt.
Quote from Funbeat user on 13 September 2011, 08:31Nej jag håller med dig Christer, jag råkade bara se det tooltipet här. När jag fick se allt det här nya tänkte jag att jag nog inte använder funbeat på det sätt som det är tänkt att användas. Till största delen är det diskussionerna som jag vill kunna föl
Nej jag håller med dig Christer, jag råkade bara se det tooltipet här. När jag fick se allt det här nya tänkte jag att jag nog inte använder funbeat på det sätt som det är tänkt att användas. Till största delen är det diskussionerna som jag vill kunna föl
Quote from Funbeat user on 13 September 2011, 08:32Vad skulle ni till exempel tro var den viktigaste informationen på den här bilden?
BILD:http://img263.imageshack.us/img263/8225/funbeat.jpgJag ser med nöd och näppe tre stycken diskussionslänkar (det som JAG tycker är det viktigaste), det skulle gå att
Vad skulle ni till exempel tro var den viktigaste informationen på den här bilden?
BILD:http://img263.imageshack.us/img263/8225/funbeat.jpg
Jag ser med nöd och näppe tre stycken diskussionslänkar (det som JAG tycker är det viktigaste), det skulle gå att
Quote from Funbeat user on 13 September 2011, 08:33Ja du Olle, det är inte lätt att göra alla nöjda. Det fanns ett behov av uppfräschning det är ju helt klart och vi är många användare som skall tillgodoses.Jag har än så länge bara läst igenom vad den här tråden har diskuterat och det verkar finnas både v
Ja du Olle, det är inte lätt att göra alla nöjda. Det fanns ett behov av uppfräschning det är ju helt klart och vi är många användare som skall tillgodoses.Jag har än så länge bara läst igenom vad den här tråden har diskuterat och det verkar finnas både v
Quote from Funbeat user on 13 September 2011, 08:58Mik: Kan du maila mig en skärmdump på problemet? olle@funbeat.se Skriv gärna också vilken version av Chrome du har.
Läsbarheten: Jag har startat en separat tråd för att reda ut detta. http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=1087891 Kom gärna
Mik: Kan du maila mig en skärmdump på problemet? olle@funbeat.se Skriv gärna också vilken version av Chrome du har.
Läsbarheten: Jag har startat en separat tråd för att reda ut detta. http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=1087891 Kom gärna