Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumNyheter från FunBeatNya FunBeat är här!
You need to log in to create posts and topics.

Jag tar tillbaka det jag skrev om senast använda träningstyper, det funkar. Jag läste för slarvigt bara.

Tycker att layouten i sig är snygg, men upptäckte ett problem när jag skulle registrera dagens träningspass. Trots att jag valt dagens datum (12 september 2011, jag t.o.m. dubbelkollade genom att klicka upp kalendern) så registreras träningen på gårdagen,

Håller med Lars o Robert (m.fl.?) Med mina gamla skumma ögon blir det svårläst med de svaga kontrasterna. Särskilt halvljusblå mot ljusgrå bakgrund blir svårt. Men också vit mot mellanblå bakgrund kan vara svårdetekterbart. Det var nog bättre förut. Vore

Förut kunde man bestämma vad man ville ha på sin startsida i princip helt och hållet. Nu går det bara att redigera i kolumnen till höger och i vänster finns bara en evighetslång lista med andras träning och alla kommentarer som gjorts. Vilket inte känns s

färgsättningen för mig är för svagt. (weak) Det känns som om jag borda ta fram mina målarpenslar och fylla i på skärmen 😉 någonstans eller åtminstonde kasta mig på kontrastknapparna ...

Annars riktigt snygg, och jag känner inte till någon annan forum

Den här sidan är allt annat än snygg. På första sidan glider tråden iväg till vänster och ingressen täcks av de tre länkarna ("översikt"...) Jag har Chrome på mac. Annars är det väl rätt bra. Fast jag måste säga att jag gillade det gammalmodiga fyrkantiga

Kanonbra jobbat, snyggt smidigt och modern design. gillar det skarpt. Väntar nu med tålamod på en app för android eftersom jag köpt ny mobil. (t+)

EDIT: Avvaktar mer tid för undersökning innan jag kommenterar.

Kanon (t+)

Emma: Man behöver inte lägga upp ett träningspass som en "runda". Bara att registrera aktivitet... Sen behöver du inte dela med dig allt. Gå in på Mina inställningar och sen Vad andra får se för att välja vad du vill dela med dig av.