Quote from Funbeat user on 12 September 2011, 21:02nice!!! (t+)
nice!!! (t+)
Quote from Funbeat user on 12 September 2011, 21:03SKITBRA Olle!
Förslag (nu när det e nytt)...
Lägg in ett formulär så folk kan detaljerat specificera vad som är fel/vad dom är missnöjda med så slipper du gå igenom forumet...
SKITBRA Olle!
Förslag (nu när det e nytt)...
Lägg in ett formulär så folk kan detaljerat specificera vad som är fel/vad dom är missnöjda med så slipper du gå igenom forumet...
Quote from Funbeat user on 12 September 2011, 21:04Jag håller med Rasmus och Bruse i allt de skriver.
Idag har jag inte kunnat importera pass utan att det hängt sig och webläsaren i den dator jag använde kommer inte längre in på funbeat alls, det är bara vitt och en reklambanner. Det hände efter importst
Jag håller med Rasmus och Bruse i allt de skriver.
Idag har jag inte kunnat importera pass utan att det hängt sig och webläsaren i den dator jag använde kommer inte längre in på funbeat alls, det är bara vitt och en reklambanner. Det hände efter importst
Quote from Funbeat user on 12 September 2011, 21:07Att surfa på Funbeat från en Androidtelefon har gått från riktigt dåligt till ännu sämre. Nästan bara vita fält pga infoklossen till vänster och den rejält tilltagna rutan för träningsregistrering. Helt oanvändbar.
Att surfa på Funbeat från en Androidtelefon har gått från riktigt dåligt till ännu sämre. Nästan bara vita fält pga infoklossen till vänster och den rejält tilltagna rutan för träningsregistrering. Helt oanvändbar.
Quote from Funbeat user on 12 September 2011, 21:17Angående krångligare registrering: Såvida det inte finns buggar som inte upptäckts ännu, så går det allra mesta faktiskt att genomföra på färre klick. Några exempel:
1) När man matar in styrketräningsövningar så kommer nya rader (övningar) och kolumner (
Angående krångligare registrering: Såvida det inte finns buggar som inte upptäckts ännu, så går det allra mesta faktiskt att genomföra på färre klick. Några exempel:
1) När man matar in styrketräningsövningar så kommer nya rader (övningar) och kolumner (
Quote from Funbeat user on 12 September 2011, 21:17Det verkar också som att det finns en del buggar kvar, ty följande saker ska fungera även i nya formuläret:
1) Senaste träningsformerna ska dyka upp så fort man ställer sig i formuläret.
2) Nya rader (övningar) och kolumner (set) ska dyka upp bland övn
Det verkar också som att det finns en del buggar kvar, ty följande saker ska fungera även i nya formuläret:
1) Senaste träningsformerna ska dyka upp så fort man ställer sig i formuläret.
2) Nya rader (övningar) och kolumner (set) ska dyka upp bland övn
Quote from Funbeat user on 12 September 2011, 21:18Dålig kontrast: Självklart vill vi att det ska vara enkelt att läsa! Vi kommer att se över hur vi kan lösa detta.
Dålig kontrast: Självklart vill vi att det ska vara enkelt att läsa! Vi kommer att se över hur vi kan lösa detta.
Quote from Funbeat user on 12 September 2011, 21:18Komma till Mina grupper direkt: Ja, vi har diskuterat att ändra på detta - just nu fungerar det ju precis som det alltid gjort.
Petri: Exportfunktionen ligger under Mina inställningar.
Birgitta: Mina rundor finns till vänster på sidan under Hem-fliken.
Komma till Mina grupper direkt: Ja, vi har diskuterat att ändra på detta - just nu fungerar det ju precis som det alltid gjort.
Petri: Exportfunktionen ligger under Mina inställningar.
Birgitta: Mina rundor finns till vänster på sidan under Hem-fliken.
Quote from Funbeat user on 12 September 2011, 21:22Den dåliga konstrasten gör det rätt jobbigt att läsa.
Den dåliga konstrasten gör det rätt jobbigt att läsa.
Quote from Funbeat user on 12 September 2011, 21:33Riktigt, riktigt snyggt jobbat! (t+) Jag har gått och väntat på en uppdatering av layout och funktioner och jag blev verkligen inte besviken! 😀
Riktigt, riktigt snyggt jobbat! (t+) Jag har gått och väntat på en uppdatering av layout och funktioner och jag blev verkligen inte besviken! 😀