Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumNyheter från FunBeatNya FunBeat är här!
You need to log in to create posts and topics.

Nu går det lite snabbare:-)

Rauli; nä, jag har ingen sträcka. Sitter med IE7... Vad skumt... Är det bara jag som inte har sträcka???

Jättesnygg design! Jag gillar det verkligen - bra jobbat Olle! 🙂

Jag betalar gärna för att slippa reklamen som hoppar med när man scrollar.

Angående kontrasten så är det inget som jag stör mig på, men jag har perfekt syn och färgseende. Förstår verkligen om det är svårt att läsa! Kanske kunde den ljusgrå färgen på in

Camilla: Senaste versionen är IE9 (den jag testat med) uppgradera och se om det hjälper.

AAAAAAH! Snyyggt!!! Fy fan va bra jobbat 😀

Riktigt skön design! Snygg och lättnavigerad!

Först och främst grattis till ett bra arbete. Sidan är jättesnygg!

Nu till min samlade önskelista som jag byggt upp sedan jag började registrera min träning på funbeat och som jag hoppades skulle komma med i uppdateringen.

1. Registrering av höjdmeter
2

Rauli; stämmer. Kopplade upp mig på jobbdatorn där jag har FF, Chrome och IE9 och där har jag sträcka och allt ser bättre ut. Tack för dina svar:-)

Ett lyft helt klart!!

Har ett stort önskemål - när man har en privat grupp vill jag att samtliga medlemmar får ett mejl i sin inbox så fort man lagt upp en ny tråd/diskussion och kommentar....Det har en tendens att falla i glömska annars.

mvh
Fredric

Klar förbättring vad det gäller design och struktur men mer saker kan vässas:

1) Ingen länk till att registrera nytt pass från "Min sida". Inte helt intuitivt att man ska klicka på "Hem" för att registrera ett pass.

2) För mycket klickande när man reg