Quote from Funbeat user on 12 September 2011, 20:12Och jag skulle fortfarande vilja ha funktionen att svara på ett inlägg, och automatiskt få referens till det inlägget som går att följa.
Och jag skulle fortfarande vilja ha funktionen att svara på ett inlägg, och automatiskt få referens till det inlägget som går att följa.
Quote from Funbeat user on 12 September 2011, 20:13Kanske har blivit blind men var skriver man blogginlägg?
Kanske har blivit blind men var skriver man blogginlägg?
Quote from Funbeat user on 12 September 2011, 20:14Fler saker...
• När man väljer vilken typ av träning man genomfört fick man tidigare upp snabbval överst i rullgardinsmenyn i form av de typer av träning man reggad inom perioden som visas i kalendern. Väldigt smidigt för mig som bara använder en handful
Fler saker...
• När man väljer vilken typ av träning man genomfört fick man tidigare upp snabbval överst i rullgardinsmenyn i form av de typer av träning man reggad inom perioden som visas i kalendern. Väldigt smidigt för mig som bara använder en handful
Quote from Funbeat user on 12 September 2011, 20:15Facebook-kopplingen funkar inte
Facebook-kopplingen funkar inte
Quote from Funbeat user on 12 September 2011, 20:15Facebook-kopplingen funkar inte
Facebook-kopplingen funkar inte
Quote from Funbeat user on 12 September 2011, 20:16En klar försämring. Var har mina rundor tagit vägen ?
En klar försämring. Var har mina rundor tagit vägen ?
Quote from Funbeat user on 12 September 2011, 20:16Hea: Blogginlägg ligger kvar längst ner på personliga sidan.
Hea: Blogginlägg ligger kvar längst ner på personliga sidan.
Quote from Funbeat user on 12 September 2011, 20:19Tack, Rauli. 🙂
Tack, Rauli. 🙂
Quote from Funbeat user on 12 September 2011, 20:20Jag har inget fält som heter distans... Jag har bara datum, vad jag har tränat och hur länge... Ser ni andra fält? Sitter med IE7
Jag har inget fält som heter distans... Jag har bara datum, vad jag har tränat och hur länge... Ser ni andra fält? Sitter med IE7
Quote from Funbeat user on 12 September 2011, 20:21Olle: Om du skruvar upp textens gråskala från 4 till 3 och från 3 till 2 så skulle nog många här uppskatta detta. 🙂
Olle: Om du skruvar upp textens gråskala från 4 till 3 och från 3 till 2 så skulle nog många här uppskatta detta. 🙂