Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumNyheter från FunBeatNya FunBeat är här!
You need to log in to create posts and topics.

Trassligt att lägga in sitt pass, mycket klick och otydligt hur man gör. Det tog en stund innan jag insåg att jag inte längre kan radera rundor, åtminstone hittade inte jag någon funktion för det när jag laddat in mitt löppass från Garmin.

Det tog ännu l

Första reaktionen: Oj vad fult. Men värre är den dåliga läsbarheten i forumet med blå text mot blå bakgrund. Där behövs en förändring. I övrigt avvaktar jag en viss tillvänjning innan jag ger fler kommentarer.

Våra avatarer har blivit små. Själva rutan är stor, men den vita ramen tar faktiskt upp nästan 50%, till ingen nytta. Kvar i mitten blir en pyttebild.

Som Elin är inne på, mindre lullull så blir avataren större utan att a en extra pixel extra i utrymme.

"Grupperna är svårare att läsa pga försämrad kontrast. Den ljusblå, tunna texten är svårläst mot vit eller ljusgrå bakgrund och nästan osynlig mot den mellanblå (för nya inlägg). Samma sak med tunn, svart text mot mellangrå bakgrund."

Bara jag som ser jä

Annica: Leta upp ett pass med träningsutrustning. Klicka på ett av dessa träningsutrustningar och sen på Lista all träningsutrustning. Där går det att lägga till nytt. Liten omväg men då kommer du vidare iaf.

Det är lite bakvänt i gruppöversikten. Det är inte rubrikerna som är viktiga egentligen utan innehållet, dvs grupperna. Nu är tabellrubrikerna framhävda och tar mycket plats.

Någon randning i tabellerna med grupper skulle hjälpa läsbarheten, och större k

Registrerare precis mitt löppass idag och efter jag sparat passet så försvann det.. kom inte med på min försida och inte i kalender heller 🙁

Svår att läsa? Håll in knappen "Ctrl" och tryck sedan på "+". Texten blir större då och kanske hittar rätt med era skärmar som har problem att läsa. Med en bättre/tydlig skärm är det inga problem.

Det handlar inte om att det inte går att läsa, det handlar om att det går lättare att läsa med högre kontrast. Det är grundkurs 1a i layout.

Jag skulle gärna se att knappen "Markera som ointressant" placerades bredvid "Lägg den här tävlingen i din kalender". Oftast när det gäller tävlingar så är de ointressanta och då känns det onödigt att behöva skrolla ner sist på sidan. Det borde gå att ha