Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumNyheter från FunBeatNya FunBeat är här!
You need to log in to create posts and topics.

Jag är stel och fyrkantig och skulle önska lite mindre lull och runda hörn och mer avskalat och slimmat. Är man till exempel med i många grupper så blir sidan med mina olästa diskussioner väldigt lång och utdragen, jag skulle vilja komprimera saker och ti

Som vanligt hittar man det man letar på det sista stället man gör det på. Under "Mina inställningar" alltså...

Är det bara längst ner på sidan man hittar bloggarna (Aktuella blogginlägg)? Klickar jag på "Aktuella blogginlägg" så markeras fliken "Lopp". Är det här de skall vara? Verkar fel och om jag klickar på fliken "Lopp" finns det inga bloggar.

Finnemang!

Nice att man fortfarande kan exportera till excel har ej dock testat det. Det är bäst att göra lite egna pivot charts tycker jag när man planerar sin träning.

Vet någon hur man fyller i "sträcka" i de nya träningspassen? Jag cyklade idag 30.54 km på 59 m

Spännande! Ger mig ut på upptäcktsfärd!

"Knapparna och ramarna tar upp jättemycket plats där som det är nu. "

Jag instämmer med de som tycker:
"Knapparna och ramarna tar upp jättemycket plats där som det är nu. "

och diskussionerna är svårare att läsa.

Tobias: Snitt (hastighet) syns men kallas för hastighet.

Får sälla mig till skaran bakåtsträvare. De gamla färgerna var bättre, kontrasten mellan den lilla svarta texten och den vita bakgrunden är inte bra. Det är svårare att fylla i träningdata. Men det kan ju oxå vara en vanesak. Eller så får jag skaffa brill

Funktion före form alla gånger. Men jag har ingenting emot lite piff när det inte är ivägen. I mångt och mycket tycker jag att den nya formen är snygg, men det är ganska mycket slöseri med utrymme här och var. Man lider av det när man sitter med lite mind