Quote from Rasmus Olsson on 12 September 2011, 19:54Alla människor är unika och vi har alla olika gener och olika förmågor. Andra ser som hökar, andra behöver glasögon.En del är färgblinda andra ser massor av färger.
Jag har alltid gillat Facebook för dess tydliga och klara färger, med god kontrast. Det b
Alla människor är unika och vi har alla olika gener och olika förmågor. Andra ser som hökar, andra behöver glasögon.En del är färgblinda andra ser massor av färger.
Jag har alltid gillat Facebook för dess tydliga och klara färger, med god kontrast. Det b
Quote from Funbeat user on 12 September 2011, 19:54Fredrik (t+)
Många (och hatade) är de hemsidor som har ljusgrå text mot vit bakgrund nuförtiden... För mig känns det ungefär som att den som har gjort sidan säger: "den här texten är inte viktig och det är inte tänkt att du ska läsa den"
😀
Fredrik (t+)
Många (och hatade) är de hemsidor som har ljusgrå text mot vit bakgrund nuförtiden... För mig känns det ungefär som att den som har gjort sidan säger: "den här texten är inte viktig och det är inte tänkt att du ska läsa den"
😀
Quote from Funbeat user on 12 September 2011, 19:58Tycker designen är riktigt snygg! Dock lite väl svag kontrast, vilket gör det svårläst.
Undrar också varför jag måste döpa rundan för att kunna spara? Tror att rundan automatiskt döptes efter adressen tidigare, men känns onödigt att behöva namnge varenda
Tycker designen är riktigt snygg! Dock lite väl svag kontrast, vilket gör det svårläst.
Undrar också varför jag måste döpa rundan för att kunna spara? Tror att rundan automatiskt döptes efter adressen tidigare, men känns onödigt att behöva namnge varenda
Quote from Funbeat user on 12 September 2011, 20:00Bra inlägg Bruse! 🙂
Bra inlägg Bruse! 🙂
Quote from Funbeat user on 12 September 2011, 20:01Jag hittar massa fält, men inget för distans.... Går inte det att fylla i längre eller var hittar jag det?
Jag hittar massa fält, men inget för distans.... Går inte det att fylla i längre eller var hittar jag det?
Quote from Funbeat user on 12 September 2011, 20:01Hmm, varför är "Gå vidare till nästa diskussion med olästa inlägg." i mindre storlek än "(Du har XX olästa inlägg)"
Ser lite lätt konstigt ut...
Hmm, varför är "Gå vidare till nästa diskussion med olästa inlägg." i mindre storlek än "(Du har XX olästa inlägg)"
Ser lite lätt konstigt ut...
Quote from Funbeat user on 12 September 2011, 20:09För mig är nu Funbeat fullständigt oläslig. Det är för ljusa färger på texten på ljus bakgrund. Ljusgrått på vitt, och ljusblått på vitt. NÄ! :@ (t-)
För mig är nu Funbeat fullständigt oläslig. Det är för ljusa färger på texten på ljus bakgrund. Ljusgrått på vitt, och ljusblått på vitt. NÄ! :@ (t-)
Quote from Funbeat user on 12 September 2011, 20:10Camilla: Distans = Sträcka ligger i fältet bredvid Tid = Hur länge
Camilla: Distans = Sträcka ligger i fältet bredvid Tid = Hur länge
Quote from Funbeat user on 12 September 2011, 20:10Jag hade snarare förväntat mig att gå till nästa inlägg skulle vara en knapp i paritet med markera som ointressant osv.
Jag hade snarare förväntat mig att gå till nästa inlägg skulle vara en knapp i paritet med markera som ointressant osv.
Quote from Funbeat user on 12 September 2011, 20:11Lite nytt att vänja sig vid! En del saker har blivit lite klurigare att hitta, andra lättare.
En del är bättre, annat inte lika bra. Cirkeldiagrammet är en av de saker som fått ett rejält lyft! (t+)Det enda som jag hitintills önskar tillbaka är möjlighe
Lite nytt att vänja sig vid! En del saker har blivit lite klurigare att hitta, andra lättare.
En del är bättre, annat inte lika bra. Cirkeldiagrammet är en av de saker som fått ett rejält lyft! (t+)
Det enda som jag hitintills önskar tillbaka är möjlighe