Quote from Funbeat user on 12 September 2011, 20:21Rauli: Vill kunna läsa utan att behöva förstora allt i webläsaren. Varför inte göra det bättre utan att behöva gå via workarounds?
Rauli: Vill kunna läsa utan att behöva förstora allt i webläsaren. Varför inte göra det bättre utan att behöva gå via workarounds?
Quote from Funbeat user on 12 September 2011, 20:23Klart lyft!!
Klart lyft!!
Quote from Rasmus Olsson on 12 September 2011, 20:24Henrik, som jag skrev tidigare. Det ska inte behövas micklas å skruvas å ändras å installeras för att använda en sajt. Sån avskyr användarna. Allt som krånglat till det gör att de väljer nån annan sajt.
Henrik, som jag skrev tidigare. Det ska inte behövas micklas å skruvas å ändras å installeras för att använda en sajt. Sån avskyr användarna. Allt som krånglat till det gör att de väljer nån annan sajt.
Quote from Funbeat user on 12 September 2011, 20:26Rasmus: För mig funkar det med att bara ställa markören i rutan; då får jag upp de träningsval jag oftast använder.
Eller så missförstod jag hur du menade...
Rasmus: För mig funkar det med att bara ställa markören i rutan; då får jag upp de träningsval jag oftast använder.
Eller så missförstod jag hur du menade...
Quote from Funbeat user on 12 September 2011, 20:26Jag lutar åt att det är en försämring i varje fall om man surfar på en Android. Det är svårare att läsa helt enkelt. Varför ändra bara för ändradets skull?
Jag lutar åt att det är en försämring i varje fall om man surfar på en Android. Det är svårare att läsa helt enkelt. Varför ändra bara för ändradets skull?
Quote from Funbeat user on 12 September 2011, 20:31Va paff jag blev, men glatt överaskad. Snyggt jobbat!
Va paff jag blev, men glatt överaskad. Snyggt jobbat!
Quote from Funbeat user on 12 September 2011, 20:31Camilla: Datum, Vad har du tränat?, Hur länge?, Sträcka, Kommentar. Dessa finns med och funkar i både Internet Explorer och Firefox. Har du annan webbläsare?
Camilla: Datum, Vad har du tränat?, Hur länge?, Sträcka, Kommentar. Dessa finns med och funkar i både Internet Explorer och Firefox. Har du annan webbläsare?
Quote from Funbeat user on 12 September 2011, 20:31Jätteroligt att ni jobbar med att utveckla Funbeat men det här var inte bra.
Det har blivit blaffigt och alldeles för mycket yta går till ingenting. Jag får mindre info direkt.
Håller med många andra om att texten är lite svårläst på sina ställen pga ko
Jätteroligt att ni jobbar med att utveckla Funbeat men det här var inte bra.
Det har blivit blaffigt och alldeles för mycket yta går till ingenting. Jag får mindre info direkt.
Håller med många andra om att texten är lite svårläst på sina ställen pga ko
Quote from Funbeat user on 12 September 2011, 20:33Svårt att bilda sig en uppfattning eftersom allt är så supersegt. Prestandaproblem?
Svårt att bilda sig en uppfattning eftersom allt är så supersegt. Prestandaproblem?
Quote from Funbeat user on 12 September 2011, 20:35Helt förvirrad, men det blir nog bra 🙂
Kul med förändring!
Helt förvirrad, men det blir nog bra 🙂
Kul med förändring!