Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumNyheter från FunBeatNya FunBeat är här!
You need to log in to create posts and topics.

Fler saker...

• Det är inte särskilt snyggt eller överskådligt när man reggar styrkeövningar. Har man fler än två set per övning blir det en ful radbrytning. Se bilden:

BILD:http://img94.imageshack.us/img94/5607/picture529.png

Om man skippar Teletubbie

Jag har inte testat de nya funktionerna (eller gamla heller, för den delen) ännu, men mitt första intryck är mycket positivt. Vi är lite bortskämda här med en så bra tjänst som Funbeat.

Oj, vilken förändring... i positiv bemärkelse. Ser mkt snyggt och modern ut 🙂

"Dessutom får man inte automatiskt upp många rader och kolumner för övningar/set/reps, utan bara en i taget, utan möjlighet att få fram fler med hjälp av klick."

Där tror jag att tab + piltangenterna ska användas för bästa resultat, fast när jag testade

En felskrivning: "Olästa inlägg har en ljusare bakgrundsfärg." Jag upplever tvärtom på min skärm. Att de lästa är ljusa och olästa lite mörkare. 😉

Jenny, varken tab eller piltangenter har nån som helst påverkan. Hur som helst ska ett bra användargränssnitt ha tydliga och lättillgängliga funktioner. Man ska inte behöva gissa eller experimentera sig fram till lösningar. Det funkade bra tidigare, så fö

För er som tycker att grupperna är svåra att hitta:
Man får en orange plupp uppe i högra hörnet på sidan om man har olästa diskussioner. Riktigt snyggt och smidigt tycker jag! (t+)

Är det jag som är blind eller har exportfunktionen försvunnit? I övrigt stiligt!

/Petri

Grymt snygg omdesign! Underbart!

Rasmus: ja, jag kanske inte riktigt vet vad du menar... Jag menade i alla fall att om man checkar t.ex. "övningar", får man ett gäng fält och klickar man i ett av dem, kan man tabba sig fram och när man kommer till sista fältet och tabbar får man ett par