Quote from Funbeat user on 12 September 2011, 22:34Export från SportsTrack3 verkar inte funka?
The request failed with error message:
Object moved
Export från SportsTrack3 verkar inte funka?
The request failed with error message:
Object moved
Quote from Funbeat user on 12 September 2011, 22:35Mycket snygg sajt. Tycker verkligen om den nya designen. Att registrera en träning kändes mycket intuitivt och enkelt. Bra jobbat!
Mycket snygg sajt. Tycker verkligen om den nya designen. Att registrera en träning kändes mycket intuitivt och enkelt. Bra jobbat!
Quote from Funbeat user on 12 September 2011, 22:37Jag vill kunna radera rundan, jag importerar pulsdata och tempo från Garmin och tidigare kunde man radera rundan innan man la upp passet.
Jag har verkligen ingen lust att sitta och lägga upp mina pass manuellt när det finns en importfunktion.
Jag vill kunna radera rundan, jag importerar pulsdata och tempo från Garmin och tidigare kunde man radera rundan innan man la upp passet.
Jag har verkligen ingen lust att sitta och lägga upp mina pass manuellt när det finns en importfunktion.
Quote from Funbeat user on 12 September 2011, 22:41Snabba förbättringsförslag:
Cirkeldiagrammet under Mina vanligaste träningsformer under Min profil är svårläst nu, det var bättre förut när träningsformen pekade mot respektive "tårtbit" nu blir det mer svårläst och det blir inte av att den används.
Min
Snabba förbättringsförslag:
Cirkeldiagrammet under Mina vanligaste träningsformer under Min profil är svårläst nu, det var bättre förut när träningsformen pekade mot respektive "tårtbit" nu blir det mer svårläst och det blir inte av att den används.
Min
Quote from Funbeat user on 12 September 2011, 22:44Första intrycket är positivt! Snygg design och formuläret för att lägga in nytt pass är smidigare än tidigare. Gärna ökad kontrast dock. Tror att detta kommer att bli ett lyft när barnsjukdomarna har åtgärdats. 🙂
Första intrycket är positivt! Snygg design och formuläret för att lägga in nytt pass är smidigare än tidigare. Gärna ökad kontrast dock. Tror att detta kommer att bli ett lyft när barnsjukdomarna har åtgärdats. 🙂
Quote from Funbeat user on 12 September 2011, 22:50Konstigt efter nya funbeat:
I cirkeldiagrammet Mina vanligaste träningsformer, har det dykt upp något som heter Övriga träningsformer, den är på hela 34% och är det största träningsformen, Jag har inte reggat någon sådan träningsform. Om det är en summa a
Konstigt efter nya funbeat:
I cirkeldiagrammet Mina vanligaste träningsformer, har det dykt upp något som heter Övriga träningsformer, den är på hela 34% och är det största träningsformen, Jag har inte reggat någon sådan träningsform. Om det är en summa a
Quote from Funbeat user on 12 September 2011, 22:58snyggt!, men när jag uploadar från min garmin 310 så måste jag NAMNGE rundan också - känns lite onödigt om man bara gått ut och sprungit lite och inte vill spara rundan?
snyggt!, men när jag uploadar från min garmin 310 så måste jag NAMNGE rundan också - känns lite onödigt om man bara gått ut och sprungit lite och inte vill spara rundan?
Quote from Funbeat user on 12 September 2011, 23:02ni skulle lägga till en statusuppdatering a la Fejjan. och "Gilla" knapp på andras pass/kommentarer.
ni skulle lägga till en statusuppdatering a la Fejjan. och "Gilla" knapp på andras pass/kommentarer.
Quote from Funbeat user on 12 September 2011, 23:02Min kalender: Typsnittet verkar vara Helvetica, är det det lämpligaste typsnittet för bästa läsbarhet? Blågrå bakgrund, är det den bästa bakgrunden för bästa läsbarhet?
Intensiteten är nu efter träningsformen och tiden, vilket gör att den visas på lite ol
Min kalender: Typsnittet verkar vara Helvetica, är det det lämpligaste typsnittet för bästa läsbarhet? Blågrå bakgrund, är det den bästa bakgrunden för bästa läsbarhet?
Intensiteten är nu efter träningsformen och tiden, vilket gör att den visas på lite ol
Quote from Funbeat user on 12 September 2011, 23:06Bug:
Texten "Olästa inlägg har en ljusare bakgrundsfärg." är numera fel (olästa är ju gråa, kan inte bli ljusare än det lästa vita...
Bug:
Texten "Olästa inlägg har en ljusare bakgrundsfärg." är numera fel (olästa är ju gråa, kan inte bli ljusare än det lästa vita...