Quote from Funbeat user on 13 September 2011, 11:32För mycket vitt är min spontana reaktion. Forumet har ju samma vita färg som det utanför (separeras bara av en tunn, tunn grå linje och endast nya inlägg har en annan nyans.
Egentligen samma när det gäller nyhetsströmmen och gästboken. Det ser nästan ut s
För mycket vitt är min spontana reaktion. Forumet har ju samma vita färg som det utanför (separeras bara av en tunn, tunn grå linje och endast nya inlägg har en annan nyans.
Egentligen samma när det gäller nyhetsströmmen och gästboken. Det ser nästan ut s
Quote from Funbeat user on 13 September 2011, 11:41Jag kan varken registrerar träning eller kommentera/svara på kommentarer från min Androidtelefon.
Jag kan varken registrerar träning eller kommentera/svara på kommentarer från min Androidtelefon.
Quote from Funbeat user on 13 September 2011, 12:08Olle: Var det inte en skärmbild jag skickade? Hur går jag annars till väga?
(Förresten "hakparenteser" är det kanske inte, snarare små sådana ställda på högkant)
Olle: Var det inte en skärmbild jag skickade? Hur går jag annars till väga?
(Förresten "hakparenteser" är det kanske inte, snarare små sådana ställda på högkant)
Quote from Elias Engqvist on 13 September 2011, 12:12Menar du ^ ?
Menar du ^ ?
Quote from Funbeat user on 13 September 2011, 12:19Nej, snarare två parallella streck (utan hakar ser jag i förstoringsglas) med avstånd av ungefär höjden på en liten bokstav. Möjligen är det till och med fråga om en fyrkant med svaga lodräta streck.
Nej, snarare två parallella streck (utan hakar ser jag i förstoringsglas) med avstånd av ungefär höjden på en liten bokstav. Möjligen är det till och med fråga om en fyrkant med svaga lodräta streck.
Quote from Funbeat user on 13 September 2011, 12:29Jessica: Kör du Mini? Det funkar att registrera med Mini men det var lite meckigt. När man skrivit träningsform måste man klicka utanför textrutan, då kommer listan upp, sedan kan man klicka på rätt träningsform i listan. I de andra rutorna måste man ocks
Jessica: Kör du Mini? Det funkar att registrera med Mini men det var lite meckigt. När man skrivit träningsform måste man klicka utanför textrutan, då kommer listan upp, sedan kan man klicka på rätt träningsform i listan. I de andra rutorna måste man ocks
Quote from Funbeat user on 13 September 2011, 12:51Nej, HTC Hero
Nej, HTC Hero
Quote from Funbeat user on 13 September 2011, 12:57Fick Robert svar på sin fråga om gammelmobilanvändare? Olle?
Fick Robert svar på sin fråga om gammelmobilanvändare? Olle?
Quote from Funbeat user on 13 September 2011, 12:58Är lite bakåtsträvare och tycker det var bättre innan denna uppdatering. Men det går nog att vänja sig. Utöver mycket av det som andra kommenterat har jag några ytterliggare åsikter.
* Jag önskar att komma direkt till "Olästa" när jag trycker på "Grupper
Är lite bakåtsträvare och tycker det var bättre innan denna uppdatering. Men det går nog att vänja sig. Utöver mycket av det som andra kommenterat har jag några ytterliggare åsikter.
* Jag önskar att komma direkt till "Olästa" när jag trycker på "Grupper
Quote from Funbeat user on 13 September 2011, 13:33Tycker det har blivit riktigt snyggt och fräscht! Från 90-talet in i 2010-talet skulle jag vilja säga! 😉
Det enda som jag tyckte var svårt att hitta var forumdiskussionerna med olästa inlägg, men efter en liten stund hittade jag det! Och sen kan jag hål
Tycker det har blivit riktigt snyggt och fräscht! Från 90-talet in i 2010-talet skulle jag vilja säga! 😉
Det enda som jag tyckte var svårt att hitta var forumdiskussionerna med olästa inlägg, men efter en liten stund hittade jag det! Och sen kan jag hål