Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumNyheter från FunBeatNya FunBeat är här!
You need to log in to create posts and topics.

För mycket vitt är min spontana reaktion. Forumet har ju samma vita färg som det utanför (separeras bara av en tunn, tunn grå linje och endast nya inlägg har en annan nyans.
Egentligen samma när det gäller nyhetsströmmen och gästboken. Det ser nästan ut s

Jag kan varken registrerar träning eller kommentera/svara på kommentarer från min Androidtelefon.

Olle: Var det inte en skärmbild jag skickade? Hur går jag annars till väga?

(Förresten "hakparenteser" är det kanske inte, snarare små sådana ställda på högkant)

Menar du ^ ?

Nej, snarare två parallella streck (utan hakar ser jag i förstoringsglas) med avstånd av ungefär höjden på en liten bokstav. Möjligen är det till och med fråga om en fyrkant med svaga lodräta streck.

Jessica: Kör du Mini? Det funkar att registrera med Mini men det var lite meckigt. När man skrivit träningsform måste man klicka utanför textrutan, då kommer listan upp, sedan kan man klicka på rätt träningsform i listan. I de andra rutorna måste man ocks

Nej, HTC Hero

Fick Robert svar på sin fråga om gammelmobilanvändare? Olle?

Är lite bakåtsträvare och tycker det var bättre innan denna uppdatering. Men det går nog att vänja sig. Utöver mycket av det som andra kommenterat har jag några ytterliggare åsikter.

* Jag önskar att komma direkt till "Olästa" när jag trycker på "Grupper

Tycker det har blivit riktigt snyggt och fräscht! Från 90-talet in i 2010-talet skulle jag vilja säga! 😉

Det enda som jag tyckte var svårt att hitta var forumdiskussionerna med olästa inlägg, men efter en liten stund hittade jag det! Och sen kan jag hål