Quote from Funbeat user on 15 September 2011, 21:48...men plötsligt inte längre när den gulbruna kanten också kom fram.
...men plötsligt inte längre när den gulbruna kanten också kom fram.
Quote from Funbeat user on 15 September 2011, 21:49Sidbrytning. Går du tillbaka till förra sidan så kommer det tillbaka. Det är där de långa raderna är.
Sidbrytning. Går du tillbaka till förra sidan så kommer det tillbaka. Det är där de långa raderna är.
Quote from Funbeat user on 15 September 2011, 22:03Ett problem är att på min lilla bärbara dator så hamnar olika delar av sidan på olika ställen och vissa saker syns inte. Vet inte om det är något fel på mina inställningar på datorn
Just nu ser det inte alls bra ut och jag kan bara använda Funbeat på min
Ett problem är att på min lilla bärbara dator så hamnar olika delar av sidan på olika ställen och vissa saker syns inte. Vet inte om det är något fel på mina inställningar på datorn
Just nu ser det inte alls bra ut och jag kan bara använda Funbeat på min
Quote from Tini Kjellin on 15 September 2011, 22:03Jag tycker layouten i kalendern ser lite funky ut. Se exempel nedan.
BILD:http://www.aschan.org/funbeat/Funbeat.Kalenderlayout.PNG
Jag skulle gärna se att innehållet var styrt mot toppen av cellen och inte centrerat. Jag tycker också att bakgrundsfärgen
Jag tycker layouten i kalendern ser lite funky ut. Se exempel nedan.
BILD:http://www.aschan.org/funbeat/Funbeat.Kalenderlayout.PNG
Jag skulle gärna se att innehållet var styrt mot toppen av cellen och inte centrerat. Jag tycker också att bakgrundsfärgen
Quote from Funbeat user on 15 September 2011, 22:06Jag måste verkligen har missat nåt stort, den där pilen verkar ju fantastisk 🙂
Jag måste verkligen har missat nåt stort, den där pilen verkar ju fantastisk 🙂
Quote from Funbeat user on 15 September 2011, 22:08Jag funderar fortfarande på vilken pil som avses... 🙂
Jag funderar fortfarande på vilken pil som avses... 🙂
Quote from Rasmus Olsson on 15 September 2011, 22:08Jag har heller inget minne.
Jag har heller inget minne.
Quote from Funbeat user on 15 September 2011, 22:10Det fanns en liten pil brevid länken till olästa diskussioner som gick direkt till första tråd med olästa diskussioner, precis som shift-klick nu gör. Bara det att det inte går att shift-klicka i alla sammanhang.
Det fanns en liten pil brevid länken till olästa diskussioner som gick direkt till första tråd med olästa diskussioner, precis som shift-klick nu gör. Bara det att det inte går att shift-klicka i alla sammanhang.
Quote from Funbeat user on 15 September 2011, 23:14Den lilla pilen var ju dock LITEN (svår att "klicka" på, speciellt med touchscreen).
Shift-klick? Det visste jag inte ens att det gick. Det är ju inget som syns att det går och inte precis något som brukar fungera så på webbsidor. (Shift+klick -> öppna l
Den lilla pilen var ju dock LITEN (svår att "klicka" på, speciellt med touchscreen).
Shift-klick? Det visste jag inte ens att det gick. Det är ju inget som syns att det går och inte precis något som brukar fungera så på webbsidor. (Shift+klick -> öppna l
Quote from Funbeat user on 15 September 2011, 23:20Nä, precis. Byt ut mot något standard som fungerar på mobiler och inte irriterar folk. Hur svårt kan det vara? 😉
Nä, precis. Byt ut mot något standard som fungerar på mobiler och inte irriterar folk. Hur svårt kan det vara? 😉