Quote from Funbeat user on 18 September 2011, 12:45Harald, exakt så är det, tack. Men, det första jag vill se är km-tider och snittempo, känns helt ologiskt att behöva gå in och titta på passet efteråt för det, speciellt om man har flera pass att ladda upp. Dessutom säger Olle att det ska funka, påpekar b
Harald, exakt så är det, tack. Men, det första jag vill se är km-tider och snittempo, känns helt ologiskt att behöva gå in och titta på passet efteråt för det, speciellt om man har flera pass att ladda upp. Dessutom säger Olle att det ska funka, påpekar b
Quote from Funbeat user on 18 September 2011, 12:49Tack Annica
Hade innerst inne hoppats att det hade utvecklats till copy/paste utan uppladdninga men OK då 🙂 Tack så mycketPeter
Jag håller med - helt ologiskt. Mycket är bra men en och annan brist är märklig tycker jag. Kanske tog man i för mycket. Ho
Tack Annica
Hade innerst inne hoppats att det hade utvecklats till copy/paste utan uppladdninga men OK då 🙂 Tack så mycket
Peter
Jag håller med - helt ologiskt. Mycket är bra men en och annan brist är märklig tycker jag. Kanske tog man i för mycket. Ho
Quote from Funbeat user on 18 September 2011, 13:55Är det bara jag som har problem att få upp länken som visar vart man har sprungit under ett pass?
Går i och väljer visa rund och spara men inget händer ingen länk till rundan visas på mitt pass?
Är det bara jag som har problem att få upp länken som visar vart man har sprungit under ett pass?
Går i och väljer visa rund och spara men inget händer ingen länk till rundan visas på mitt pass?
Quote from Funbeat user on 18 September 2011, 13:59Jag fick ingen runda heller till mitt senast importerade pass, men jag trodde att det berodde på att minnet på min klocka var full. Fast om en massa andra får samma problem, kanske det är en bugg i Funbeat i alla fall?
Jag fick ingen runda heller till mitt senast importerade pass, men jag trodde att det berodde på att minnet på min klocka var full. Fast om en massa andra får samma problem, kanske det är en bugg i Funbeat i alla fall?
Quote from Lena O on 18 September 2011, 15:41snittfarten visas fortfarande i kalender översikt
snittfarten visas fortfarande i kalender översikt
Quote from Funbeat user on 18 September 2011, 16:13Mycket svår bakgrund.
Ser man det minsta dåligt är denna sida idag helt ointressant.
Det saknar färg och tydliga markeringar!
Alltså är sidan i dag bara till för unga männinskor utan problem.
Modern... Jag gillade den gamla mycket bättre! Som det känns i
Mycket svår bakgrund.
Ser man det minsta dåligt är denna sida idag helt ointressant.
Det saknar färg och tydliga markeringar!
Alltså är sidan i dag bara till för unga männinskor utan problem.
Modern... Jag gillade den gamla mycket bättre! Som det känns i
Quote from Funbeat user on 18 September 2011, 16:17När jag importerar från min garmin kommer rundan med automatiskt men iom att jag INTE vill spara rundan här så får jag klicka i Karta/Runda, då försvinner den. Inte helt logiskt alltså. Skulle vara mycket bättre att man fick välja att aldrig ta med rundan
När jag importerar från min garmin kommer rundan med automatiskt men iom att jag INTE vill spara rundan här så får jag klicka i Karta/Runda, då försvinner den. Inte helt logiskt alltså. Skulle vara mycket bättre att man fick välja att aldrig ta med rundan
Quote from Funbeat user on 18 September 2011, 16:30För de som i likhet med mig har lite svårt med läsbarheten på funbeat så har jag lagt upp ett eget tema för Stylish på http://userstyles.org/styles/53705/funbeat-se-2011-high-contrast?r=1316290268
Det kräver Firefox eller Chrome som webbläsare och tilläg
För de som i likhet med mig har lite svårt med läsbarheten på funbeat så har jag lagt upp ett eget tema för Stylish på http://userstyles.org/styles/53705/funbeat-se-2011-high-contrast?r=1316290268
Det kräver Firefox eller Chrome som webbläsare och tilläg
Quote from Funbeat user on 18 September 2011, 17:11BILD:http://i243.photobucket.com/albums/ff148/LadyG_photo/funbeat2.png
Uppladdat från en GF305, inte inmatat manuellt.
BILD:http://i243.photobucket.com/albums/ff148/LadyG_photo/funbeat2.png
Uppladdat från en GF305, inte inmatat manuellt.
Quote from Funbeat user on 18 September 2011, 17:13Tack Daniel L (t+)
Tack Daniel L (t+)