Quote from Funbeat user on 20 September 2011, 16:55(t+)
(t+)
Quote from Funbeat user on 20 September 2011, 16:59Personligen tycker jag nog att det är bättre om de fokuserar på att göra ett gränssnitt som fungerar hyggligt, än flera olika.
Personligen tycker jag nog att det är bättre om de fokuserar på att göra ett gränssnitt som fungerar hyggligt, än flera olika.
Quote from Funbeat user on 20 September 2011, 20:24Jag använder Windows 7 och kör firefox.
När jag lägger in ett pass cykling och väljer en tidigare runda så blir det ingen sträcka. Jag måste skriva in sträckan själv.
Någon annan som har fått samma problem?
Jag använder Windows 7 och kör firefox.
När jag lägger in ett pass cykling och väljer en tidigare runda så blir det ingen sträcka. Jag måste skriva in sträckan själv.
Någon annan som har fått samma problem?
Quote from Funbeat user on 20 September 2011, 22:27Franz: jag har rapporterat samma problem - hittar inte inlägget...
Har löst det genom att skriva in sträckan - står ju bakom namnet på rundan. Funkar så länge men vore bättre om det kom med.
Franz: jag har rapporterat samma problem - hittar inte inlägget...
Har löst det genom att skriva in sträckan - står ju bakom namnet på rundan. Funkar så länge men vore bättre om det kom med.
Quote from Funbeat user on 21 September 2011, 06:35Ja det är så man får göra. Inget större problem direkt.
Ja det är så man får göra. Inget större problem direkt.
Quote from Funbeat user on 21 September 2011, 07:25Vart tog Borg-skalan vägen? Hittar inte den längre, vill gärna fortsätta sätt skala på min träning! För att kunna gå tillbaka efter en tid och kolla om intensiteten på mina träningar har blivit bättre!
Nån som vet om den finns fortfarande för jag hittar
Vart tog Borg-skalan vägen? Hittar inte den längre, vill gärna fortsätta sätt skala på min träning! För att kunna gå tillbaka efter en tid och kolla om intensiteten på mina träningar har blivit bättre!
Nån som vet om den finns fortfarande för jag hittar
Quote from Funbeat user on 21 September 2011, 11:07Hej! Vill börja med att säga att jag verkligen rådiggar Funbeat. Men nu är jag faktiskt lite ledsen! Snälla ändra så att jag åter kan läsa hela min träningskommentar när jag har min kalender uppe, pliiiis!!! Det är förfärligt trist att klicka runt på ett
Hej! Vill börja med att säga att jag verkligen rådiggar Funbeat. Men nu är jag faktiskt lite ledsen! Snälla ändra så att jag åter kan läsa hela min träningskommentar när jag har min kalender uppe, pliiiis!!! Det är förfärligt trist att klicka runt på ett
Quote from Funbeat user on 21 September 2011, 11:57Du kan inte använda "Min analys" - "Visa i lista" för det istället? Då slipper du få med alla tomma dagar också.
Du kan inte använda "Min analys" - "Visa i lista" för det istället? Då slipper du få med alla tomma dagar också.
Quote from Funbeat user on 21 September 2011, 21:13Det är inte lika visuellt. De tomma dagarna är också intressanta.
/En som också vill se hela kommentaren.
Det är inte lika visuellt. De tomma dagarna är också intressanta.
/En som också vill se hela kommentaren.
Quote from Funbeat user on 21 September 2011, 21:21Det fungerar typiskt dåligt om man skriver långa kommentarer, man kan ju diskutera var man ska klippa.
Jag har inte kollat på hur det är gjort i detalj, mer än att jag tycker att det fungerar bra för mig, men man kan ha lite intelligens som klipper efter
Det fungerar typiskt dåligt om man skriver långa kommentarer, man kan ju diskutera var man ska klippa.
Jag har inte kollat på hur det är gjort i detalj, mer än att jag tycker att det fungerar bra för mig, men man kan ha lite intelligens som klipper efter