Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSå fungerar FunBeatNya funktioner: Diagram
You need to log in to create posts and topics.

Nu är den nya diagramfunktion på plats. Ni hittar den under "Min träning" -> "Mina diagram".

Några axplock ur vad diagramfunktionen klara:
* Samma filtreringsfunktion som "Visa som lista" har (som nås från kalendersidan)
* Staplarna visar antal minuters

Underbart ... kanske dax att borja trana 😉

fint diagram över träningen, men jag ville se min vikt men fick ingen förändrng? Började då klicka på lite olika saker inget hände... är den inte klar eller gör jag nåt fel eller vad?

Olle, något av det vackraste jag sett, hatten av! Tackar & bugar! Skitbra!

Anna: Vet ej riktigt vad du menar. Kan det vara så att du inte såg någon förändring eftersom du alltid ser snittet för året/månaden eller veckan?

jag ville se ett viktdiagram, men det var träningen för hela året som jag såg. Då provade jag att byta till vecka, men det var träningen för hela året som vsade sig fortfarande, inget hände. Klickade på några fler grejer inget röde sig, det var en stillbi

TACK!!! för en kanonfin träningsdagbok med riktigt bra funktioner. har prövat en massa andra förut men ingen kommer i närheten av denna i enkelhet samtidigt som den har riktigt fina funktioner. och särskilt inte nu. har lekt en massa med de nya diagrammen

Olle,

Jag får syntaxfel på diagrammen om jag vill välja ut en enskild aktivitet.

Anna: Har du lyckats få diagrammet att ändra sig överhuvudtaget?

Stina: Jag har gjort en liten ändring nu som kanske hjälpte bort problemet. Om det fortfarande finns kvar, kan du beskriva lite mer om vad som händer?

Jag ser träningen i minuter /vecka men OCKSÅ den valda funktionen i linjediagramfunktion. Jättebra!! Tur att jag har gått ned så mycket i vikt så att det syns i diagrammet trots att skalan är från 80 till 0 kg!:-)