Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSå fungerar FunBeatNya funktioner: Diagram
You need to log in to create posts and topics.

Då man visar diagram indelat per vecka så verkar det vara söndagen som är första dagen i veckan inte måndagen som är det vanliga i Sverige.

Nu har jag fixat så att veckorna är måndag-söndag istf söndag-lördag.

Anna: Nu har jag också testat diagramfunktionen i Opera. Funkade jättedåligt när jag försökte också. 🙁 Jag ska försöka hinna lösa problemet. Om det är "akut" att se diagrammet, kör g

ok, tack. 🙂

Nu fungerar diagrammen även i Opera (testat i senaste versionen nr 8.53).

tackar! 🙂

Hej Olle!

Nykomling här på FunBeat (mycket roligt ställe) och jag håller fortfarande på och lär mig hur allt fungerar här men jag märkte en sak i "mina diagram" som tedde sig lite underlig. Det diagram jag får upp när jag kommer in på sidan (med inställn

Hej Andreas! Tyvärr är diagramkomponenten lite svår att ändra i, så det får nog vara så så länge. Men jag noterar problemet!

Olle:
min/km kan man se, men går det att se snitt km/h?

Nej tyvärr inte just nu. De flesta löpare brukar nog (inbillar jag mig) mäte i min/km. Men insåg just att det kanske är ganska relevant, särskilt för cyklister.

japp, som löpare är den bra, som cyklist, inte så intressant .... fast det kanske det kan bli ....