Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSå fungerar FunBeatNya funktioner: Diagram
You need to log in to create posts and topics.

Olle,

När jag väljer att titta på diagrammen får jag syntaxfel när jag tex vill byta aktivitet. Bättre än så här kan jag inte förklara just nu.

Stina: Kan du dra en skärmdump på felsidan och skicka till info@funbeat.se ?

(Om du använder Windows och Outlook kan du göra så här:
1. Gå till diagramsidan och framkalla felet.
2. Tryck ctrl-printscreen
3. Skapa ett nytt mail och välj format->html i men

Det måste vara något fel på min jobbdator, det funkar inte där men hemma. Jag (kanske) återkommer om skärmdump på måndag 🙂 Trevlig helg!

Jag ser inte heller diagrammen. Jag får bara en ikon i mitten av sidan. Skickar över en skärmdump till dig snarast....

/N.P.

nej jag kan inte ändra diagrammet, saknar jag någon funktion då kanske? Flash skrev du, men jag kan ju läsa diagrammet, bara inte ändra i det.

Olle, du är en gåva! För mig funkar diagrammen helt suveränt. Får sug på att springa ännu mer nu när det finns fler staplar att fylla.

Tack Olle.

Hej olle! Försöker fortfarane ändra i diagrammet utan resultat. Får staplar med träning som är konstanta, går inte att ändra alls oavsett vilka knappar/funktioner jag provar. :-(Inte går det skapa en viktkurva heller. Den är som den är, min totala träning

Halloj Anna! Knepigt. Några frågor: Vilken webbläsare använder du? Vilken version har den? (Help->About i menyn) Kör du mac?
/o

nej pc, kör opera.
Hjälper nåt av nedan:

Version 8.5
Bygge 7700
Plattform Win32
System Windows XP

Java Sun Java Runtime Environment version 1.4
XHTML+Voice Insticksprogram har inte lästs in

?

Varför sparas inte de inställningar man gör i kalendern och diagrammet?