Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Är det någon som förstår hur man byter namn på sin runda efter att ha importerat med den nya Garmin-importen? Defaultnamnet blir som vanligt "Ej namngiven runda..", men verkar med det nya förfarandet inte gå att ändra i efterhand. Eller är det jag som mis

Klicka på rundan, klicka på fliken redigera, skriv det nya namnet och sedan klicka på länken "Byt namn".
Rundan får det nya namnet, men om man laddar om sidan med alla dina rundor så visas fortfarande originalnamnet i listan. Det är en bugg. Det nya namne

Men när jag skall försöka lägga till samma runda på ett nytt pass så hittar man den inte med det nya namnet?!?

Och om jag vill ta bort rundan så tar jag bort den från passet. Då finns den kvar i listan över mina rundor men jag kan inte öppna den och ta b

Ja, det finns väldigt många problem med hanteringen av rundor och Funbeat behöver ta ett ordentligt krafttag för att lösa alla problem.
Jag ignorerar nästan helt funktionen för rundor och har i regel tagit bort rundorna för att inte skräpa ner med massor