Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumCykelNya Hjul Ökar det Medelhastighete …
You need to log in to create posts and topics.

Nja, det är du själv som skriver det.

>Namn Niclas Fagrell

Mål 42km/h
Puls 50/195
BMI För fet...
Mat Glass, choklad, chips, ostbugare, vin
Text Gör gärna matematiska/fysikaliska utvärderingar av utrustning, position och fysisk förmåga med hjälp av

Vad av den informationen tyder på att jag inte uppnått mitt mål (från 2007)?

http://smack.cc/smackweb/gamla%20sidor/Dokumentarkiv/DM%20Tempo%20Upplands%20CF%202009.pdf

Tänker du använda det faktum att jag skriver på detta forum under mitt eget namn mot

Niclas,
Du ska nog inte uppröras över att David hittar, och tydligen intresserar sig för, information om dig som du själv valt att delge hela internet. Det hålls inte, vad jag kan se, emot dig på något sätt.

Känner du att något av det du skriver på näte

För mig är ett mål något man inte har uppnått/uppfyllt.

Fredrik,
jag håller med om att man får stå för det man skriver på nätet - inga problem.

Problemet är att han försöker använda helt irrelevant information om mig och min förmåga som någon sorts argument när han inte har annat att komma med (förutom fluff

Det bästa är säkert att själv hålla sig till sak, inte ta åt sig personligen och lita på andra läsares förmåga att ta till sig en diskussion. Men vad vet jag.

Håller definitivt med Niclas. Lätt att vara grinig besserwisser som FpD när man är anonym o inte behöver stå för nåt man säger ...

Betyder det att som icke-anonym är det svårare att vara sig själv? Och det är positivt?
Försök acceptera varandra istället. Fokusera på sak och inte så mycket på person, ignorera de saker (och personer) ni ogillar.