Quote from Funbeat user on 31 October 2010, 08:46Synd att du bytte!
Synd att du bytte!
Quote from Funbeat user on 31 October 2010, 18:38Men det är roligare på en ny cykel Nisse 😉
Men det är roligare på en ny cykel Nisse 😉
Quote from Funbeat user on 1 November 2010, 10:15Det kanske inte beror på cykeln.
Jag är fetare och latare nu ....
Det kanske inte beror på cykeln.
Jag är fetare och latare nu ....
Quote from Funbeat user on 1 November 2010, 15:54Avslöjad.
Avslöjad.
Quote from Funbeat user on 8 November 2010, 16:56Köp hjul o nya delar för 10 000 och lägg resten på en cykelresa till Mallis i vår. Skulle vara kanonbra för dina VR-förberedelser OCH väldigt kul också.
Köp hjul o nya delar för 10 000 och lägg resten på en cykelresa till Mallis i vår. Skulle vara kanonbra för dina VR-förberedelser OCH väldigt kul också.
Quote from Funbeat user on 11 November 2010, 14:21Tubhjul är för tävling främst, då tävlingscyklister nästan uteslutande kör däck/slang på träning. En motionist bör räkna med att bränna tubdäck för 2-4000kr på en cykelsäsong om de ska köra mer mindre regelbundet hjulen.
Lätta fina tubhjul i kolfiber sk
Tubhjul är för tävling främst, då tävlingscyklister nästan uteslutande kör däck/slang på träning. En motionist bör räkna med att bränna tubdäck för 2-4000kr på en cykelsäsong om de ska köra mer mindre regelbundet hjulen.
Lätta fina tubhjul i kolfiber sk
Quote from Funbeat user on 11 November 2010, 16:38Beror inte kostnaden för punkterade tubdäck på om man envisas med att köra i alla hålor, glaskross med mera?
Det är inte ett krav att punktera.
Att köra slut på kanttrådsdäck för 4-6´går det också med lite vilja.
Beror inte kostnaden för punkterade tubdäck på om man envisas med att köra i alla hålor, glaskross med mera?
Det är inte ett krav att punktera.
Att köra slut på kanttrådsdäck för 4-6´går det också med lite vilja.
Quote from Funbeat user on 12 November 2010, 15:08Du hinner byta många billiga slangar innan du kört slut på t.ex ett Conti GP4000S.
Du hinner byta många billiga slangar innan du kört slut på t.ex ett Conti GP4000S.
Quote from Funbeat user on 12 November 2010, 17:17För att minska risken för punka med kanttråd så gäller det att köra med latexslangar och de är inte gratis.
För att minska risken för punka med kanttråd så gäller det att köra med latexslangar och de är inte gratis.
Quote from Funbeat user on 13 November 2010, 20:53Jag liksom frågeställaren har också tankar på att byta cykel, vi är rätt lika i övrigt också med samma ambitioner och cykelbudget låter det som. Men då tänkte jag ställa en typ av följdfråga. Hur mycket kan det vara värt att byta cykel för att få en som p
Jag liksom frågeställaren har också tankar på att byta cykel, vi är rätt lika i övrigt också med samma ambitioner och cykelbudget låter det som. Men då tänkte jag ställa en typ av följdfråga. Hur mycket kan det vara värt att byta cykel för att få en som p