Quote from Guest on 2 December 2007, 18:52Jag börjar så smått att fundera på ett par nya skor. Har ett par Saucony som varit med drygt 1 år. Vet inte om det är bättre att vänta till våren eller skaffa ett par redan nu. Har planer på att försöka springa ute så mycket som möjligt i vinter. Hur läng
Jag börjar så smått att fundera på ett par nya skor. Har ett par Saucony som varit med drygt 1 år. Vet inte om det är bättre att vänta till våren eller skaffa ett par redan nu. Har planer på att försöka springa ute så mycket som möjligt i vinter. Hur läng
Quote from Funbeat user on 2 December 2007, 19:02Jag var i samma sits som dig Annki fram till ett par dagar sedan. Behövde ett par nya skor (köpte dem i våras) men efter de senaste veckornas vinterföre här uppe i norrland insåg att det nog var lika bra att införskaffa ett par speciella vinterskor.
Köpte
Jag var i samma sits som dig Annki fram till ett par dagar sedan. Behövde ett par nya skor (köpte dem i våras) men efter de senaste veckornas vinterföre här uppe i norrland insåg att det nog var lika bra att införskaffa ett par speciella vinterskor.
Köpte
Quote from Funbeat user on 2 December 2007, 19:26Jag funderar också på hur jag ska göra med skor. Dom har ju varit med lite nu, båda paren. Men man kanske borde satsa på några slags vinter skor. Men är det alldeles fel att köpa sommarens skor redan nu?
Jag ska flytta utomlands i februari och vet att sk
Jag funderar också på hur jag ska göra med skor. Dom har ju varit med lite nu, båda paren. Men man kanske borde satsa på några slags vinter skor. Men är det alldeles fel att köpa sommarens skor redan nu?
Jag ska flytta utomlands i februari och vet att sk
Quote from Camilla Höög on 2 December 2007, 19:51Jag springer i mina skor tills de inte känns bra längre. För vinterväglag skaffade jag mig ett par Icebug Pytho för några veckor sedan. Tyvärr så har det varit lite dåligt med is för att hårdtesta dem 🙂
Nya asfaltskor blir det i vår när det är torrt och
Jag springer i mina skor tills de inte känns bra längre. För vinterväglag skaffade jag mig ett par Icebug Pytho för några veckor sedan. Tyvärr så har det varit lite dåligt med is för att hårdtesta dem 🙂
Nya asfaltskor blir det i vår när det är torrt och
Quote from Funbeat user on 4 December 2007, 13:31Hej,
Det sägs att löparskor håller i ca 100 mil. Det är så länge stötdämpningen i dem håller, sen är den utsliten. Dessutom så är skor färskvara. Efter ca ett år börjar gummit dem att bli hårdare, men springer man inte så mycket ska man kunna ha skorna i
Hej,
Det sägs att löparskor håller i ca 100 mil. Det är så länge stötdämpningen i dem håller, sen är den utsliten. Dessutom så är skor färskvara. Efter ca ett år börjar gummit dem att bli hårdare, men springer man inte så mycket ska man kunna ha skorna i
Quote from Funbeat user on 4 December 2007, 16:21Skönt att cykelskor håller 4-5000 mil annars hade vissa fått byta flera gånger i månaden.
Skönt att cykelskor håller 4-5000 mil annars hade vissa fått byta flera gånger i månaden.
Quote from Urban Nilsson on 4 December 2007, 16:42Hur ofta byter cyklister däck?
Hur ofta byter cyklister däck?
Quote from Funbeat user on 4 December 2007, 16:44När de blir slitna eller punka på tubdäck!
När de blir slitna eller punka på tubdäck!
Quote from Urban Nilsson on 4 December 2007, 16:45Som med skor då?
Som med skor då?
Quote from Urban Nilsson on 4 December 2007, 16:47Läste en gammal artikel i RW om indianer som inte ville använda löparskor i en ultratävling. De gjorde sandaler av gamla bildäck. De blev tvingade att springa med löparskor ett tag men fick byta efter en stund. Då blev de snabbare.
Läste en gammal artikel i RW om indianer som inte ville använda löparskor i en ultratävling. De gjorde sandaler av gamla bildäck. De blev tvingade att springa med löparskor ett tag men fick byta efter en stund. Då blev de snabbare.