Quote from Funbeat user on 4 December 2007, 16:48😀
😀
Quote from Funbeat user on 4 December 2007, 16:50Brukar du få punka på skorna?
På träningshjul med slitstarka däck sannolikt 5-700 mil.
På Tävlingshjul blir det vid punka eller inför viktiga tävlingar, sannolikt 300 mil.
Brukar du få punka på skorna?
På träningshjul med slitstarka däck sannolikt 5-700 mil.
På Tävlingshjul blir det vid punka eller inför viktiga tävlingar, sannolikt 300 mil.
Quote from Funbeat user on 4 December 2007, 16:52Jag köpte bildäckssandaler i Mexico för 7$.
Där var det lädret som gav upp innan jag fick punka på dem!
Jag köpte bildäckssandaler i Mexico för 7$.
Där var det lädret som gav upp innan jag fick punka på dem!
Quote from Funbeat user on 4 December 2007, 16:54själv tänkte jag investera i ett oar sokiplast att springa i till våren. nu blir det nog lite kallt
själv tänkte jag investera i ett oar sokiplast att springa i till våren. nu blir det nog lite kallt
Quote from Funbeat user on 4 December 2007, 16:56Aj vad ont att springa med sockiplast på en grusväg bara 😉
Aj vad ont att springa med sockiplast på en grusväg bara 😉
Quote from Funbeat user on 4 December 2007, 16:59nej barfota på grusväg gör ont. mycket aj aj.
men har hittat sokiplast med lite tjockare gummi. kommer att kännas som parkett...
nej barfota på grusväg gör ont. mycket aj aj.
men har hittat sokiplast med lite tjockare gummi. kommer att kännas som parkett...
Quote from Funbeat user on 4 December 2007, 17:01Zola Budd och Abbebe Bikila sprang alldeles utmärkt utan dyra skor!
Zola Budd och Abbebe Bikila sprang alldeles utmärkt utan dyra skor!
Quote from Funbeat user on 4 December 2007, 18:08Talar vi om likadana grusvägar nu Jessica ?! Jag menar de där med stora vassa stenar som vi har vääääldigt många av i urskogen (#)
Talar vi om likadana grusvägar nu Jessica ?! Jag menar de där med stora vassa stenar som vi har vääääldigt många av i urskogen (#)
Quote from Jonas Täng on 4 December 2007, 18:40Jag har fått punka på löparskor. Det var någon äldre modell med luftkuddar...
Men ska byta ett par av mina asicsar nu, för sulan ser illa sliten ut. Även om stötdämpningen blir sämre med tiden så kan de duga för skogslöpning ännu ett tag.
Jag har fått punka på löparskor. Det var någon äldre modell med luftkuddar...
Men ska byta ett par av mina asicsar nu, för sulan ser illa sliten ut. Även om stötdämpningen blir sämre med tiden så kan de duga för skogslöpning ännu ett tag.
Quote from Funbeat user on 4 December 2007, 21:07jag bor ju i stockholm 😀
långt till urskogen
jag bor ju i stockholm 😀
långt till urskogen